Hejsa,
Ingen reads fra denne session da jeg lige har sat mig. Svær turn - nok fordi jeg spiller den af HT på floppet !
Har tidligere set ham limpe med både QQ og AA preflop selvom der var andre limpers før ham - har ham som en donkie.
PokerStars Game #13414256072: Hold'em No Limit ($1/$2) - 2007/11/23 - 07:49:46 (ET)
Table 'Alcathous' 6-max Seat #6 is the button
Seat 1: ofishstix ($225.60 in chips)
Seat 2: HERO ($196 in chips)
Seat 4: VILLIAN ($112.95 in chips)
Seat 5: lovinellen ($111 in chips)
Seat 6: lirarjohan ($415.40 in chips)
ofishstix: posts small blind $1
HERO: posts big blind $2
Blizzy23: sits out
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO Q♠ Q♥
VILLIAN: calls $2
lovinellen: calls $2
lirarjohan: calls $2
ofishstix: calls $1
HERO: raises $18 to $20
VILLIAN: calls $18
lovinellen: folds
lirarjohan: folds
ofishstix: folds
*** FLOP *** 9♣ J♥ 8♣
HERO: checks
VILLIAN: bets $12
HERO: calls $12 <--- Blev lidt weak efter at have set ham limpe AA tidligere og flatcalle preflop
*** TURN *** 9♣ J♥ 8♣ Q♣
HERO: checks
VILLIAN: bets $80.95 and is all-in
HERO: ????
Easy fold eller call ?
NL200 - QQ rammer set på ugly board
Uhm, jeg siger nok mindre preflop, og så better jeg floppet til hver en tid, og så spiller turn sig selv.
Mickey
Preflop: Fint
Flop: Jeg skyder, svær hvis vi bliver sat AI. Grundet hans stack kalder jeg et AI anyday.
Turn. Autobetalt herfra, lægger ikke topset ned her og da slet ikke til et halv buyin.
Skulle han have den har vi stadig outs.
EDIT: Oh yeah, så sætter jeg ham AI turn hvis han bare have kaldt vores ustik på flop
Pot flop og call all-in
Som spillet: betalt, men bet nu flop så du spiller for den slags beslutninger på turn. Q♣ er specielt grim, men der er altså rigtig mange kort som er klamme (any ♣, 7x, Qx, Jx, Tx, Kx, Ax), så få stakken ind på floppet.
Jeg siger $14-16 preflop istedet for $20. Mod preflop-loose spillere, siger jeg $16.
Jørn
Ja jeg siger også 16$ preflop btw. Standard 4*bb + 1*bb pr limper.
EDIT: Mickey, thyssen.
Hvad havde i gjort hvis villian havde fuldt buyin og renakket os på flop?
Skubbet grundet farligt board?
Villain sidder med halv stack.
Jeg better flop og caller allin.
En donk af den type stacker sku af med mange andre hænder end AA i rerasied pot.
Du hedder jo sugeren, så mon ikke du lige suger en ekstra Q på river!!
KALD når det ikke er mere end 80
Let bet på floppet. Det er forkert at se spøgelser.
Værdsæt i øvrigt også hulskuddet. Har han trappet med AA (KK), som du frygter, giver de 6 outs dig næsten 25% equity af puljen.
Interessant hånd.
Villain laver noget der kan ligne et blockerbet. Turn kommer og rammer begge oplagte draws.
På bordet er der 4 til en straigth og 3 til en flush.
Der er ikke potodds til huset hvis han har hvad han repræsenterer.
Ikke desto mindre siger alle call.
Jeg ville sgu ende med at folde, men jeg er selvfølgeligt en tørfisk.
Tak for svarende.
Var meget i tvivl om jeg spillede den korrekt eller ej, fordi jeg syntes det stank af at han sad med en 10er. Syntes en hånd som 1010 skreg til himlen.
Men det ender med jeg vælger at betale og han viser 910off op og jeg får ingen hjælp på river suk !
Rart at se at jeg ikke lavede et donkie call =)) var selv meget i tvivl.
Hilsen
Sugeren