Villain virker lidt som en donket spiller, satte sig med underligt beløb, spiller mange hænder, generelt de klassiske donkede teg, dog kun over en sample af 50 hænder. 47/11/0,5, hvis man ellers kan bruge det til noget.
Seat 1: Hero ($200.00 in chips)
Seat 3: GR33 ($61.85 in chips) DEALER
Seat 5: polikarpov ($175.15 in chips)
Seat 6: Ampelio ($253.00 in chips)
Seat 8: SROCZKA ($153.70 in chips)
Seat 10: hessll ($254.35 in chips)
polikarpov: Post SB $1.00
Ampelio: Post BB $2.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [Q ♦ Q ♥
SROCZKA: Call $2.00
hessll: Fold
Hero: Raise (NF) $9.00
GR33: Fold
polikarpov: Fold
Ampelio: Fold
SROCZKA: Call $7.00
*** FLOP *** T ♥ J ♣ 3 ♠ 21$
SROCZKA: Check
Hero: Bet $15.00
SROCZKA: Call $15.00
*** TURN *** 6 ♥ 51$
Hero: Bet $36.00
SROCZKA: Call $36.00
*** RIVER *** K ♦ 123$
Villain insta checker river - jeg får en utrolig trang til at sætte ham AI for sine resterende 93$, ye or ne?
NL200 QQ, shove river?
Jeg checker bare. Donks er altid vildt bange for overcards medmindre han har set dig bluffe f0r og jeg tror sjaeldent du faar et call af en daarligere haand.
Jeg sætter ham ikke allin, men better 70 eller deromkring. Af erfaring syntes jeg det giver mere value, da de her donks formentlig spiller for scared money og derfor nødigt vil se ordene "all-in".
Jeg valuebetter AI og især mod ham. Din volume på 50 viser sig faktisk ikke at være helt skæv - han er 44/18/2! PS han er en fin buddy!
Man kan sagtens bruge 50 hænder til noget når det gælder PT stats.
Insta check fra en donk - Jeg checker bag.
Insta check oop fra en donk er imo rigtig rigtig ofte en hånd de vil elske du skubber/better med.
"Insta check fra en donk - Jeg checker bag.
Insta check oop fra en donk er imo rigtig rigtig ofte en hånd de vil elske du skubber/better med."
Wow, i al den tid jeg har spillet poker har jeg lært at et instacheck fra en 44/18 mand betyder absolut ingenting andet end hvad hans betting historie fortæller os. Hvad sætter du villain på her så?
Han kan jo have alt muligt, men oftest TP+ tror jeg.
Men nu var han jo 47/11 hvilket gør at jeg mener han er typen der instachecker en god hånd.
en 44/18 er noget mere uforudsigelig imo.
Bet hårdere på samtlige streets - bare lige lidt mere, så du kan shove river.
Tror ikke du bliver kaldt af en dårligere hånd her. Derfor ikke meget value i et allinbet. Check bag.
Åh, de der 0,5'ere er SÅ syge i hovedet, at de er svære at finde ud af. Han kan have såvel KQ og 73o som TT og JT. Det er vist kun JJ, de klikker på turn. :D
Jeg tror, at svaret på denne hånd ligger i WTSD%. Er den lavere end ca. 30%, så kalder han ikke med 3x eller Tx (muligvis også Jx), når der kommer en konge på riveren, og du skubber.
Mod disse spillere kan jeg godt lide at bette lavt. F.eks. 25-35 da de alligevel aldrig formår at justere efter dette. Med et lavt bet får vi et kald fra næsten alle dårligere hænder, mens han kun raiser, når vi er slået.
Jeg byder 36 igen... Det er ik en reg du kan derfor skide højt og helligt på strømligning osv + han er en tard så han lægger ik mærke til det anwyas, det gælder bare om max value og jeg trro en J betaler 36 mewd folder til et all in
Jeg er også mest til et lille valuebet som optimalt eftersom det kommer til at suuge value ud af en station som ham. Tror kun villain vil kalde et AI med hænder som slår dig.. Og hvis villain sætter dig all in efter dit lille vbet, har du et optimalt fold.
Hvorfor gå all in?
Du bliver da kun callet af en bedre hånd, og du vinder showdown hvis du checkker ?
Er nok også mest til et mindre valuebet, så han kan finde på at kalde et mindre par... Tror han folder til All In medmindre han har dig slået langt de fleste gange...
KPs bud er faktisk meget interessant!
Aktuelt sendte jeg bare stakken ind, og blev snappet af KTo.
Jeg forstår ikke hvorfor et river skub kan komme på tale. Der falder jo et kort, som i den grad er i villains range, og er et scare card for ham, hvis han ikke har ramt. Hvorfor ikke bare tage et gratis show down, i stedet for at lave sin hånd om til et bluff?
@ Steel
Riverbet kan aldrig blive et bluff - ja, han har vel ca 3 hænder der indeholder en K, KT, KJ og KQ.
..................... Men hans range er også T8, T9, QT, KT, AT, J8, J9, QJ og AJ, og til tider også et mellem PP eller bundpar som han ikke gider slippe - det kan godt være disse hænder ikke kalder river - men han skal godt nok have muligheden da :)