NL200 - QQ skal den smides river?

#1| 0

Hey

Som led i udviklingen poster jeg løbende hænder.

Denne her er spillet i starten af session så min viden på villian er begrænset til stats fra tidligere sessions.

Villian hedder 20/18/3,4 med 3bet på 3,1% over 408 hænder.

Hero hedder 18/15/3,2 og har ikke været ude i sjov i denne session.

NL Holdem $2(BB) Replayer
SB ($204)
BB ($200)
Hero ($200)
UTG+1 ($196)
CO ($212)
BTN ($200)

Dealt to Hero Q: Q:

Hero raises to $6, fold, CO calls $6, fold, fold, fold

FLOP ($15) J: 6: T:

Hero bets $10
CO calls $10

TURN ($35) J: 6: T: K:

Hero bets $20
CO calls $20

RIVER ($75) J: 6: T: K: 3:

Hero checks
CO bets $46
Hero ??

Skal den bare smides her eller caller vi ?

Sugeren

15-11-2009 22:34 #2| 0

Tror jeg better mere på alle streets.

12 flop - 26/28 turn.

Ved ikke om folk foretrækker betfold river eller bare c/c?

Allan

15-11-2009 22:41 #3| 0

Du spiller den fint IMO.

Jeg caller river som std. ud fra info - Umiddelbart ser jeg kun en KQ i hans likely range, som slår os.

Forventer at høre fra topar/sets mv. på flop eller turn.

16-11-2009 00:05 #4| 0

Når du nu ikke har lavet noget ballade, kan jeg godt lide at CRAI på river for at få ham til at smide KQ/KJ/KTs mv. Kommer selvf meget an på, om du har image til det, om du normalt kan finde på at tage den linje med AQ osv.

Meget unlikely at han har straight, da vi selv har to damer, og den raiser han nok også på turn ca. hver gang. Problemet ved CR er dog, at vi kun har 118 mere i posen, og han dermed vil få ok odds på et kald.

Har heller ikke noget imod at overbette river direkte ud i masken på ham. Igen selvfølgelig forudsat at det balanceres til at være nuts størstedelen af tiden.

Ellers tror jeg bare jeg cf'er. Bryder mig ikke så meget om c/c. De fleste har lært, at de bliver betalt light af, når draws misser.

16-11-2009 00:11 #5| 0

Dine betsizes er rigtig dårlige synes jeg. Super super drawy board, masser af betaling af dårligere hænder, der skal skydes mere når det er så saftigt.
Som spillet er det close mellem betfold og cf. Folk er sku nok ikke donkede nok længere til at spille en dårligere hånd sådan.

@Bastardo
Hvorfor vil du merge den nok bedste hånd ind i en overbet range?

16-11-2009 00:16 #6| 0

Jeg kalder, da han kan have en masse draws, der misser.

16-11-2009 00:30 #7| 0

@ joonas

Kan også godt være, det er for åndssvagt. Har bare haft ret god succes med at vise overbetspaz op et par gange i starten af en session og så få betaling senere.

16-11-2009 05:49 #8| 0

Synes ikke nødvendigvis at CRAI river er dårligt...Om jeg vil bruge det i det her pot er umuligt at sige...Kommer helt an på villians stil/tendenser...Hvor light han valuebetter, historik, og ikke mindst hvordan han ser mig.

River er lidt meh..Tvivler på han kommer til river med total air..Godt nok er der nogle draws som misser, men han caller altså både flop og turn ...Og det tror jeg ikke, han gør uden draw + par....
Og det er de færrste spillere på 200 NL, som tænker udover deres egen hånd, og prøver at lave en made hånd om til et bluff....
Så med overstående i tankerne, kan jeg ikke forestille mig andet, end han checker en 10er eller knægt bag...en konger better han nok hver gang...Hvis han skulle bette et missed draw/lave semi made hånd om til bluff, så kunne det være noget 67s..omvendt har han en rimelig høj agg factor, så tror han raiser par+draw på flop...
Tror sku nok jeg folder river...Ligner sku meget KQ...Også med hans 18-15 stats.

16-11-2009 13:27 #9| 0

Jeg synes egentlig det største problem med c/r river er at det er ret skidt at c/r river med en god hånd her. Og uden en value range er det ikke så fedt at bluffe:-) Tænker han ikke så meget længere end: "han c/r river, så må han være stærk, jeg smider KQ" så kan det self. være fint.

Tror den er ret close mellem call og fold på river. Han spiller nok sine 6 combis af KQ sådan her relativt ofte. Måske ku han spille AK sådan også jvf. de lave 3bet stats. Det giver vel 10'ish value combis der slår os.

Mht. luft range er der 4 combis af 98s og nok 2-5 spar kombinationer også.

Vi skal kun være gode ~27% af gangene hvilket betyder han skal bluffe med tæt på 50% af sit luft før vi kan betale her (eller evt. vb'e AJ småt hvilket nok er lidt tyndt)

16-11-2009 13:34 #10| 0

Jeg betaler river, da jeg ikke er sikker på at en TAG villain vb'er KQ/AK på river og sets, to par og straights bliver normalt raiset undervejs af villain.

Som flere andre, så byder jeg mere på flop og turn.

Jeg kunne også finde på at vb'e river og forventer betaling af AJ/QJ (og nogle gange Tx), men det er nok til den tynde side.

Jørn

16-11-2009 16:42 #11| 0

Superdrawheavy flop, den skal ha mere gas. Any A,K,J,T,9,8,spade er grim.

Samme på turn, og her kan et ordentligt bet hjælpe dig med til at definere din hånd og gøre senere beslutninger nemmere. Villain kan calle dit 20$ bet med en bred range. Med et ~potbet finder du som regel ud af om du er bedst.

Som spillet varmer jeg mælk og trykker call

Darkhand

16-11-2009 16:51 #12| 0

12 på flop,
32 i 39 på turn
Pot 103 m 150 effektivt
Enten bet/snapper jeg 29$. (han cry-caller nok QJ, AJ, og jammer oftest ikke 2par, men jammer måske lidt T9 og missed draws), eller også check/decider jeg (vægtet mod fold)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar