Villain er 28.84/17.52/1.55 over 645 hænder. Han er NL200 regular, men virker ikke specielt god. Han har i denne session foldet en del til mine Cbets.
Seat 1: don-diego ($146.80 in chips)
Seat 2: Is24 ($200.60 in chips)
Seat 3: Mongozo ($486.68 in chips)
Seat 4: CKlimemoh ($214.70 in chips)
Seat 5: antilurin ($172.85 in chips)
Seat 6: HERO ($200 in chips)
Mongozo: posts small blind $1
CKlimemoh: posts big blind $2
----- HOLE CARDS -----
dealt to HERO [Q ♠ T ♠
antilurin: folds
HERO: raises to $8
don-diego: folds
Is24: folds
Mongozo: folds
CKlimemoh: calls $6
----- FLOP ----- [3 ♣ J ♠ 9 ♦ (17$)
CKlimemoh: checks
HERO: bets $12
CKlimemoh: raises to $24
HERO: calls $12
----- TURN ----- [3 ♣ J ♠ 9 ♦ 5 ♣ (65$)
HERO: checks
----- RIVER ----- [3 ♣ J ♠ 9 ♦ 5 ♣ J ♥ (65$)
HERO: bets $46
Smider nok nogle flere PT hænder op i løbet af aftenen. Hvad synes I om dette?
NL200 QT, nu med PT stats!
Selvom han har vist meget svaghed på turn og river kan jeg ikke lide det.. Du ligner det du er .. Går ikke udfra du checker en made hand på turn?
Tror han caller dig meget light her..
Jeg havde godt nok callet dig med AQ+. Du repper absolut ingenting.
Bet turn!
Jeg kan egentlig meget godt lide det. Underligt, underligt call sågar han skulle finde det frem. Clickraiset på floppet, kombineret med den beskrivelse du har af ham kunne sagtens ligne T8 eller måske en kopi af din egen hånd.
Enig med de andre, ville calle dig ekstremt light, du ligner præcis det du er. Bet turn.
@ Alle
I bliver clicked på et raggy flop hvor eneste åbenlyse draw er QT (som vi selv har). Det får i hvertfad mig til at checke bag på turn med Jx ret ofte, fordi den har fin showdownvalue, så jeg synes sagtens, vi kan ligne en J.
Desuden har han mest foldet til vores c-bets (jf. read), så det er ikke utænkeligt, han spiller tilbage på flop og opgiver turn+river.
@ ManCini
Wp, imo.
Fitty og ManCini
Jeg better ALT på turn, efter han har clicket floppet og checket en blank turn. Både for at beskytte hånden, og for at tage den ned på turn som jeg tror vi gør 9/10 gange.
Er heller ikke vild med det, er efterhånden kommet frem til at de her bluffs ikke kan betale sig i længden. Jeg checker iøvrigt også bagved på turn. Mener iøvrigt udfra det beskrevne read også at villain nemt kan have en j, hans linje passer fint med en rigtig donket måde at spille QJ på.
Jeg checker nok meget,, meget sjældent bag her.
Jeg synes nu, du bør bette turn. Hvad vil du ligne på river? En J tror jeg ikke, er et godt kort for dig, som du har spillet hånden.
Jeg er mere for bet turn her.
@Alle
Prøv at sammenligne fordele/ulemper ved at bluffe turn i stedet for river
Turn-Bluff fordele
- Bliver du kaldt har du outs
- Hammer of future bets vil gøre det svære for modstander at betale
Turn-Bluff ulemper
- Du risikerer at blive CR af draw
River-Bluff fordele
- En smule mere info om modstanders hånd, men ikke meget, imo
River-Bluff ulemper
- Vi har som tidligere nævnt svært ved at repræsentere noget
- Modstander skal kun kalde et bet for at komme til showdown
Skal vi bluffe synes jeg helt klart turn er bedst grundet ovenstående, da vi sjældent bliver checkraiset af vores draw på turn, imo
Om bluff så er bedre end at checke død afhænger meget af modstander.
Jeg stikker ud på turn