Villain er reg, går ud fra han er tænkende. Har spillet 30/21 over de sidste 600 hænder, med en river Aggr. factor på 3.3.
Det er første gang jeg har set ham lave sådan et overbet, men spottet er ret oplagt til det, da jeg skal have en monster for at kalde. Min linje ser ikke specielt stærk ud, så spørgsmålet er om han udnytter det?
Hvad er den mest optimale linje på turn? min plan var at B/F hvis jeg møder modstand. Bryder mig ikke synderligt om C/C. Evt. lave sin hånd om til et bluff på river med 3 barrels?
***** Hand History for Game 8510902614 ***** (Party)
$200.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, October 13, 06:04:40 ET 2009
Table 50BB Min 1467346 (No DP) (Real Money)
Seat 3 is the button
Seat 3: KatieHeart ( $242.65 USD )
Seat 6: RealLife_ ( $200.00 USD )
Seat 4: Remy_Biechel ( $210.00 USD )
Seat 2: jacqueslemal ( $246.95 USD )
Seat 1: HERO ( $434.61 USD )
Remy_Biechel posts small blind [$1.00 USD].
RealLife_ posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ 8♥ T♥ ]
HERO raises [$6.00 USD]
jacqueslemal calls [$6.00 USD]
KatieHeart folds
Remy_Biechel calls [$5.00 USD]
RealLife_ folds
** Dealing Flop ** [ 6♣, 8♣, 2♣ ]
Remy_Biechel checks
HERO bets [$14.25 USD]
jacqueslemal calls [$14.25 USD]
Remy_Biechel folds
** Dealing Turn ** [ Q♦ ]
HERO bets [$34.86 USD]
jacqueslemal calls [$34.86 USD]
** Dealing River ** [ 2♠ ]
HERO checks
jacqueslemal bets [$191.84 USD]
HERO ?
NL200, raised pot, TP møder overbet shove på river
Jeg vil meget sjældent lave min hånd om til et bluff.
Det nice ved at villain ovebetter river er, at han polariserer sin range totalt! Så hvis du tror at villain kunne gøre dette med A♣, så ville jeg bestemt overveje et call, men afhænger bla af timing, og det flow i har, da hånden bliver udspillet...
Det ligner rigtig meget at value shove... Et hus der håber du har en flush er rimelig likely imo... Hvorfor skulle han bluffshove? Hvad er det han gerne vil have dig til at folde, som han ikke kan opnå med et mindre bet? Auto fold...
Hvilke 2 par kombi / set, giver ikke på nakken på floppet eller senest turn?
Udover det, er der ingen 2 par kombier som giver mening.
Jeg tænker også som ih8str8...jeg tror alle set oftest giver aktion på enten flop eller turn, og der er ingen 2par kombinationer som vil shove river...yderligere fjerner 2'eren nogle setkombinationer.
Jeg mener netop villain kan shove her for at få hero til at fold 8x, JJ-99....yderligere ligner hero dette + opgivet bluf...også svagt Q. Og villain behøves heller ikke være specielt god...han shover måske bare missed draw uden at tænke vildt over det...
Havde egentlig set det som om hero slower ned allerede på turn... og det er villain der er aggresor her... Jeg er enig i at det giver langt flere bluffs i villains range på denne måde...
Kan folk eventuelt uddybe præcis hvad de mener villain bluffer med her?
Meget muligt at der er mange bluffs i villains range, men det skal der dælme også være hvis du skal kunne calle så stort et overbet.
Hvis du mener han er aggressiv, så renakker han vel også A♣x?
Kan godt være jeg bare har vendet mig til det på NL100, men de har den bare hver eneste gang her, så nå vi e ude i, at han skal bluffe 66% af gangene før det er profitabelt at calle, så smider jeg her uden at tænke ret meget længere over det...
Jeg synes du skal have et langt bedre read på manden før du kan lave calls som det her.
MVH Skod
@skod
Giver dig helt ret i, at det uden read bestemt også er et fold fra min side...men jeg kan godt se villain calle flop og turn med A♣ og så shippe river, men du har ret...han raiser da sikkert floppet X% med A♣...kan sagtens også være HU nl200, der smitter af på min dømme kraft :P.
I glemmer bare der ikke rigtig findes nogen som helst kombination af et nøgent A♣ i villains range. Det tætteste vi kommer er måske AQ, men den turner altså top par, så det virker noget friskt han ligepludselig shover den på river.
Som jeg sagde på MSN tror jeg han har en dårligt spillet flush noget der ligner 75%+ af gangene, og sikkert et eller andet retarded bluff sjældent, og så en sjat 77ish med en klør der indser han er nødt til at bluffe, men hvem siger han ikke gør det med 99 også? Jeg kan kun finde et fold på river, men kunne godt tænke mig at høre hvad folk mener om turn bettet.