Lige en sjælden hånd til analyse fra min side. Har haft et par meget mærkelige dage, ville så lige have lidt respons på denne hånd om det er rent spew eller profitabelt.
Hero har været meget aggro både pre og post, dog uden at være out of line. Har ikke vist noget skæg op, og når den er kommet til showdown har hero oftest vist en stærk handske op.
Villain er temmelig aggro og fastplayer sine stærke hænder. Har desværre ingen stats. Ved kun at han er reg og multitabler.
Hero (EUR 203,85 in seat 1)
Villain (EUR 320,35 in seat 2)
Hero sidder i CO og hejser til 8 med X - X
Villain siger 25 ialt på knappen og hero betaler.
Flop: K♥ Q♥ T♦ - pot 53
Hero checker og villain checker bagved.
Turn: K♥ Q♥ T♦ 8♣ - pot 53
Hero stikker 46 ud og Villain tænker lidt og betaler.
River: K♥ Q♥ T♦ 8♣ 5♠ pot 145
Hero rester med med de sidste 132. Hvilken range sætter i hero på, og hvad betaler i med?
Håber det er sat rigtig op :)
/Phyx
NL200 - rent spew?
Heros range er vel noget med TT-QQ og AJ,AK
Jeg caller med QQ+ og AJ
/Michael
bump
Tror han har AQ uden hjerter eller JJ.
AK, AJ, AA, KK, QQ, TT, A ♥x better vel ud på det flop?
Ville kalde med AJ, og sets men det virker han jo absolut ikke som han har...
Allan
Hvis Hero spiller AJ/AQ OOP i rr pot, så vil jeg mene han/I har et leak.
Jeg caller med: KQ, AJ, J9 og alle sets (pånær 55 som blive foldet på turn), da jeg ikke synes Heros linje hænger sammen.
Hvis jeg var Hero med en stærk hånd, ville jeg stikke ud på dette flop. Alt for risky at slowplaye noget som helst.
dobbeltpost
Leader vi alle dage en stærk hånd mod en aggro villain som normalt c-better alle flops?
Et lead mod preflopraiser bliver ofte raiset af en dygtig modstander, da det meget ofte bliver opfattet som et følerbet. I rr pots er det dog måske ikke nær så udpræget, da hænderne her oftest spilles mere ligefremt.
Er uenig med Razga her.
Mod en aggro spiller som meget ofte c-better får vi da ofte mere ud af hånden med et checkraise
Er stærkt uenig med Razga også. Som Ketelsen siger mister vi alt for meget værdi fra en aggro villain der meget ofte vil skyde ud her. Som PBaek nævner er det med at reraise uden det store fordi der bliver leadet ud i en, langt mindre udbredt i rr pots og især på sådan et board. Har han en hånd han vil reraise med her, slipper han den nok også ret sjældent til et check-raise.
hero: Set, nuts eller mindre par
villian: AhKx eller AhQx
Hero har aktuelt mindre par og villian fanger hans bluff...
Takker for svarene. Villain caller efter 3 sekunder og tager hjem med T8.
Mit skud er at hero har busted flush draw, med et A og rag. ? Eller AKo