Spillet er NL200 på iPoker FR. Er igang med at tage et par shots - så vil høre om det her er gavebod fra min side? Villian har endnu ikke lavet noget specielt, har siddet ved bordet i 20 min ca.
Villian ($300) clicker i MP, SB ($620) caller - HERO ($220) i BB caller med 8♣9♦.
flop: 7♥7♣8♦ ~$12
SB checks, HERO checks, Villian siger 10. SB folder, HERO caller. Min tanke er at floade her, og reppe 7'ere.
Turn: 5♦ ~$32
HERO checker, Villian byder 22, HERO siger 66, Villian caller.
River: 9♣ ~164
HERO: all in for 134.
hvad siger folket?
NL200 risky?
Uden et read som siger at villian kan ligge et overpar, så synes jeg det er skidt spillet. Det kunne os være at du er ved at reppe den hånd villian sidder med.....
Øhmm... Floate OOP?
Jeg kan slet ikke lide det. Kend dig modstander før du bevæger dig ud i disse bluffs. Og leader normalt floppet der.
Og ja du har lavet din hånd, der ellers havde fin showdown value, om til et bluff.
Forfærdeligt. Hvis du spiller en 7'er sådan her skal du kigge dit spil igennem noget så grundigt. Du ligner lige så meget skæg som du er ude i, og som Myth siger har du lavet din ellers ok hånd om til et stenhårdt bluff. Hvis du endelig skal floate så er check-call OOP måske den dårligste løsning du overhovedet kan komme på, og det kræver at du kender din modstander, for at vide hvad han folder og ikke folder. Alt i alt er det verdensklasse spew.