Hey. Villain spiller 27/20/3 og 3-better 8.5% over 100 hænder. Har ikke set ham i noget snavs endnu. Han ser nok hero som 26/22/3.5. Vi har ingen dynamik udover et par 3-bets og 1 gang hvor han har 4-bettet mig, hvor jeg så folder mit air.
Table Table TH 2116 (Real Money)
Seat 4 is the button
Seat 1: MikePez ( $271.90 USD )
Seat 2: Hero ( $358.32 USD )
Seat 3: bygdetryne ( $197.00 USD )
Seat 4: SmurfingM8 ( $197.00 USD )
Seat 5: jaques1959 ( $229.05 USD )
MikePez posts big blind [$2.00 USD].
jaques1959 posts small blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero A♠ T♠
Hero raises [$7.00 USD]
bygdetryne calls [$7.00 USD]
SmurfingM8 folds
jaques1959 folds
MikePez folds
** Dealing Flop ** 9♥, J♠, 8♦ - Pot: 17
Hero bets [$13.00 USD]
bygdetryne calls [$13.00 USD]
** Dealing Turn ** K♣ - Pot: 40
Hero bets [$33.00 USD]
bygdetryne calls [$33.00 USD]
** Dealing River ** A♣ Pot: 105
Hero?
Foretrækker folk at bette her, hvis ja, hvor meget giver i den og hvorfor?
NL200 - River action?
Check med henblik på at folde til et bet.
Vi har god showdownvalue, og villain har mange one pair hænder i sin range som ligeledes har showndownvalue, og jeg tror derfor sjældent, at han laver sin hånd om til bluff på river(?). Desuden kan han også have nogle "slowplayed" gode hænder a la QT, to par, sets.
Godt nok er det et super nice barreling board for dig, fordi du kan reppe alle mulige to par kombinationer, men jeg tror stadig ikke, at villain tyrecaller river med JT, KQ eller lignende hænder, som du har slået.
(ps: Jeg ved obv. godt, at du ikke check/foldede, din tyr)
B/F lidt under halv pot for value, da jeg ikke bryder mig om at c/f eller c/c, men det er slim. Det giver også muligheden for at styre bettes størrelse. Synes ikke at det er et lækkert bluff board, så forventer at villain er meget ærlig og tyre kalder med de hænder han har a la JT, JQ, KT, KQ.
Ok, vbet kan obv være ok af mange årsager. Netop fordi de fleste hænder søger sd-value på dette board, kan vores linje reduceres til pol el luft. Når vi så udvider vores bets ift vores opfattede range, kan vi blive kaldt marginalt ned her.
Jeg er dog mere på c-c, da der trods alt er en del svage draws der ikke improver/made hands med svag sd value, der er blevet værre på turn og river, så dem vil vi i stigende grad, se bluffe