Villain spiller 20/17/4 og er en god semi aggro reg. han stackede mig tidligere på et andet bord med AhK mod mine JhJ hvor jeg reraiser ham all in på Q high flop med 3 hjerter og han suger.
Seat 1: DOVE131 x ($60.55 in chips)
Seat 5: HERO ($212 in chips) 3♦3♠
Seat 8: bloodybutch ($390.75 in chips)
Seat 9: burgerx2l ($183.55 in chips)
Seat 10: CheckFoldAny ($206.10 in chips)
ANTES/BLINDS
bloodybutch posts blind ($1),
burgerx2l posts blind ($2).
PRE-FLOP
CheckFoldAny bets $7,
DOVE131 x folds,
HERO calls $7,
bloodybutch folds,
burgerx2l folds.
FLOP [board cards: T♥,4♥,7♣ ]
CheckFoldAny bets $16.20,
HERO calls $16.20.
TURN [board cards: T♥,4♥,7♣,8♥ ]
CheckFoldAny checks,
HERO bets $32,
CheckFoldAny calls $32.
RIVER [board cards: T♥,4♥,7♣,8♥,9♣ ]
CheckFoldAny checks,
HERO bets $74
NL200 - River bluff mod reg
hmm - i like - selvfølgelig better du en gang imellem ind i nødderne eller en JT/ QJ med én hjerter som er det eneste jeg kan se han ikke ville raise på turn som kan calle river.
Hvad spiller du selv?
Det kommer også an på hvor god villain er, og hvor god han synes du er. Hvis det er en "god reg vs god reg", med forholdsvis aggressive stats begge to (villains stats antyder han er en god TAG imo), så ved jeg ikke om jeg kan lide det. Hvis han er tænkende, må han vide, at du repper en meget smal range, og du kan ikke rigtig reppe flushen, grundet floppet.
Boardet er super grimt for villain - omvendt repper du ingenting.
Har selv spillet ca 19/16/4. Tror han ser mig som std TAG uden at vide det.
Havde villain C-bettet et mindre beløb ville jeg ofte raise potstørrelsen og prøve at tage den ned der. Men da han better næsten fuldt pot er et fold/float bedre.
Hvad der er værd at bide mærke i, er at netop hjerter 8 repper virkeligt godt her i position. Dit flopcall kunne nemlig både ligne både straight og flush draw - en af dem kunne du have fået nu. Da villain så checker turnet er det oplagt at bette... Mener dog bare du better for småt... Pottet er $50 og du better blot $32 - Da dit spot er så god at bluffe i ønsker du lige at sætte prikken over i'et ved at bette nok til at gøre villain bange - Ud over at han kan tro han er slået, kan han også blive bange for at skulle calle et endnu større bet på riveren. Vil derfor have bettet et beløb imellem $38-$50...
Det er meget muligt at du kan få villain af hånden, men med villains turncall på et drawheavy board oop, er der en go chance for villain rent faktisk har en af de hænder du prøver at repræsentere... Med det i baghovedet kan jeg ikke se at et riverbluff vil være et profitabelt move...
Pharmazist
Jeg kan egentlig meget godt lide det her bluff. Hvis villain havde den flush du repræsenterer, ville han så ikke have skudt igen på turn, eller check-raiset dig? Hvis du sidder med en flush, vil du så bare sidde og give gratis kort? Hvad hvis endnu en hjerter falder, eller der kommer et par på bordet? Det ser meget mere sandsynligt ud at du kunne have en flush, end at villain har en.
Hvis man ikke skal bluffe, når modstanderen antageligt er tænkende, ser lidt svag ud, og der ligger noget på bordet man kan repræsentere, hvornår skal man så?