Seat 1: sagdyn ($393.60 in chips)
Seat 2: unicoern ($191 in chips)
Seat 3: loibedo ($275 in chips)
Seat 4: stabec ($204 in chips)
Seat 5: cokecow ($187.22 in chips)
Seat 6: HERO ($196 in chips)
stabec: posts small blind $1
cokecow: posts big blind $2
----- HOLE CARDS -----
dealt to HERO [Q ♣ J ♣
HERO: raises to $8
sagdyn: calls $8
unicoern: folds
loibedo: calls $8
stabec: calls $7
cokecow: folds
----- FLOP ----- [7 ♠ Q ♦ J ♠ (34$)
stabec: checks
HERO: bets $26
sagdyn: calls $26
loibedo: folds
stabec: folds
----- TURN ----- [7s Qd Js][Ah] (86$)
HERO: bets $71
sagdyn: calls $71
----- RIVER ----- [7 ♠ Q ♦ J ♠ A ♥ A ♣ (228$)
HERO: ???
Jeg raiser UTG fordi villain er temmelig loose PF og i det hele taget passiv. Planen er at skubbe mine sidste 91$, når FD misser. Men nu kommer jeg pludselig i tvivl.
1) Jeg skubber, men hvad betaler mig?
2) Hvad sker der hvis vi checker den og villain pusher? Betaler vi? Hvorfor, hvorfor ikke?
NL200, Riverdecision, QJs
tjek call any imo. Du får ikke et call af en ringere hånd hvis du pusher, men ved at tjek calle (jeg er ikke meget for check fold her, da vi får gale odds, og sick mange draws har missed) får du ham evt. til at skyde et missed draw (selv passive spillere gør det)
Too bad hvis han flasher AsXs.
Mickey
Like mickey.
Fra tid til anden løber vi ind i KT eller noget Ax snavs, men jeg kan ikke heller ikke finde et fold frem på river.
Checker helt sikkert. Kan måske finde et fold frem hvis han siger rest. Ikke meget vi slår nu er der?
Check-caller nok de fleste gange.
"Kan måske finde et fold frem hvis han siger rest. Ikke meget vi slår nu er der?"
Tjek lige de odds vi får?
Vi slår en helvedes masse missed draws, nok til jeg betaler med de potodds vi bliver tilbudt.
Mickey
Bør der ikke bettes pot på floppet, når der er tre callere og det er så drawfarligt?
check call river for at inducere bluff eller blockbet og fold til push... det må afhænge af reads og dynamik
"...eller blockbet og fold til push... det må afhænge af reads og dynamik"
Prøv at kigge på stacks og pot.
Jeg check / caller.
Fint spillet, den er ved at sidde der.
Jeg checker den også på river, og forventer at få et lille bet i hovedet fra en missed flushdraw. Du siger han er passiv postflop, derfor folder jeg nok til et push, men det er meget read baseret så uden et godt read skal du til at checke mavefornemmelsen.