NL200: RR mod reg

#1| 0

Villain er en af de bedste 1/2 regs på Betfair (23/18/2.4), og kommer gerne efter mig ofte når jeg åbner button. Vil spille ham af et par flops, og ikke lade mig runne helt over af ham. Bliver i tvivl om linjen, vil folk ind på floppet som vi ville med luft også? Mener bare sjældent jeg kommer ind mod dårligere. Planen er at call om komme ind på turn, og så rammer jeg så, er det std?
(At ramme er obv, men linjen!)

***** Betfair Poker Hand History for Game 428771659 *****
NL $1/$2 Texas Hold'em - Friday, October 17, 01:00:27 GMT 2008
Table Oxygen 27 6-max (Real Money)
Seat 1 is the button
Total number of active players : 6
Seat 1: HERO ( $202 )
Seat 2: Santoro ( $204 )
Seat 3: ALLaddINN ( $237.90 )
Seat 4: 10tonn ( $307.30 )
Seat 5: sh4rky33 ( $433.85 )
Seat 6: A Recoba ( $242.60 )
Santoro posts small blind [$1]
ALLaddINN posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ T 9 ]
10tonn folds
sh4rky33 folds
A Recoba folds
HERO raises to [$7]
Santoro folds
ALLaddINN raises to [$22]
HERO calls [$15]
** Dealing Flop ** [ 8 Q T ]
ALLaddINN bets [$33.75]
HERO calls [$33.75]
** Dealing Turn ** [ J ]
ALLaddINN bets [$84.37]
HERO goes all-in
HERO raises to [$146.25]?

17-10-2008 04:19 #2| 0

fint spillet

17-10-2008 08:48 #3| 0

alladin shows AK for nut str8.
Hero shows T9 for baby str8.

???

Nej linien er fin nok :)

17-10-2008 10:32 #4| 0

Jeg er ikke pjattet med at defende 3-bets med T9s mod dygtige spillere for 100bb.

Jeg synes floppet er lidt la la. Altså det flop det er jo über Klamt for ham, da det rammer din defendingrange lige i røven. Alligevel kan han stikke ud på det=Han har ofte en hånd han er villig til at gå død med, og selvom det bestemt er et acceptabelt flop for vores hånd synes jeg bestemt ikke et fold er dårligt.
There is no way vi kan calle flop med henblik på at komme ind på turn. Det er vores hånd alt for svag til, så skal jeg calle turn er det udelukkende, fordi han har gaspedalen i bund i 3-bettede pots(så ovenstående antagelse ikke holder): Og er det tilfældet så vil jeg meget hellere udnytte min fe til at pushe ind over.

17-10-2008 13:31 #5| 0

Er heller ikke vild med at calle og vente til turn og skubbe ind der. Stacksizes ikke til det, du har ikke engang nok til at clicke på turn og villain tildeles super gode odds, hvilket både gælder made hands og draws. Estimeret noget der ligner 6:1.

Når du vælger at calle 3-bet preflop, må du også være klar over hvilket flop du vælger at committe dig på. Her rammer du mellem par og gutshot i blind battle og med lidt under 100bb bag, så jeg vil komme ind over på dette flop. Alle broadway-kombinationer går nok til bunds her, men villains range er jo langt bredere. Du har jo netop noteret at han ofte kommer efter dig når du åbner på knappen.
At denne villain vælger at c-bette lige præcis dette board trækker desværre i retning af en made hand, men det er stadig ikke nok til at jeg vil mucke her.

Hvis vi antager at vi vinder 20% af gangene vi får et call på vores AI semibluff, så skal villain folde 56% af gangene for at EV=0.
Med din beskrivelse af villain og din følelse af at villain har kørt dig over, så mener jeg dette move er forsvarligt.

Jeg vil ikke komme ind over med luft her, kan man det OP? Jeg mener, når han better på dette board, så er sandsynligheden for et kald større og villain skal folde >70% for at det er +EV.

/sakii

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar