Hej Pn
Villain er unknow for mig og har lige sat sig på bordet.. Hva siger i til linien ?
Alle comments modtages med kyshånd..
Seat 5: Villain ($113)
Seat 7: Hero($194.80)
Seat 9: x ($226.25)
Seat 3: x ($544.60)
Seat 4: x ($140.45)
Villain posts small blind ($1)
Hero posts big blind ($2)
Hero: [9♦, 9♥]
x folds
x folds
x folds
Villain raises $3 to $4
Hero raises $10 to $12
Villain raises $16 to $20
Hero calls $8
--- Dealing flop [T♠, T♥, 8♠] - 40
Villain bets $14
Hero raises $174.80 to $174.80 [all in]
NL200 sb vs bb
Hader den, de små 4bets fra donks er oftest et højt pp. Villain sidder ikke med fuld buyin = donk.
Vi antager at en villain 61BB ikke 4B-clicker smaa PPs. Tilbage er stort set kun hoejere PPs end 99 samt haender som fanger lidt af dette board.
Hero er ikke godt inde mod villains calling range her og risk-reward ser ikke saa godt ud ved push.
Fold flop, kom videre og vent paa at du har bedre reads.
Jeg er heller ikke vil med dit spil, du kende ikke villian - han kan nemt have dig slaaet her.
hmm jeg vil hellere potcontrol/setmine pre og gå efter at udspille villian post flop.
Synes stacks er odd til at 3bette pre, og unknown vil jeg ikke gå udfra han gør det mere vanskeligt end normalt at spille 99 post. Synes du tager ubew spew linjen her post, det er sku lige friskt nok unknown :)
Hvis du vælger at raise flop, så skal du gøre det til et lavere beløb så villain har mulighed for at spasse ud med to overkort eller whatever.
Som joonas.
@ Yarx
Efter Villains bet, har han effektivt 79 tilbage i stakken. Hvilken raisesize vælger du, og hvordan synes du et raise kontra et all-in ser ud fra Villains synspunkt?
I Villains sko kalder jeg med AK+.
På floppet har vi effektive stacks på 93. Villain skyder 14 og har så 79 tilbage. Jeg ville raise til 38, for at give ham muligheden for at skubbe indover for 55 mere med AJo eller hvad han nu har. Men det er som jeg skrev kun hvis jeg vælger at spille for stacks. Normalt ville jeg bare gå efter setmining og dermed folde på floppet til hans udstik.
@ Yarx
Villain er unknow for mig og har lige sat sig på bordet.
Hvor læser du det henne?
Villain raises $3 to $4
Hero raises $10 to $12
Villain raises $16 to $20
@ Yarx
Semi touché :)
Derudover så tror jeg bestemt stadig et shove virker mere weak end et lille raise, hvorfor jeg forventer at Villain betaler os mere light af ved et shove end ved et lille raise.
Som jeg ser det, lugter det langt væk af et højt PP som han aldrig smider....