NL200: SbvsBB. 2nd par blir raiset.

#1| 0

Lige en hurtig hånd, hvor jeg kommer helt i tvivl.

Villian er Kraken_ på party. Helt standard NL200 reg vil jeg mene. Han spiller noget 24/17/2.7 over de tusind hænder jeg har på ham. Har ingen noter på ham, hvilket tyder på at jeg ikke har set ham været ude i noget voldsom ballade.

Vælger et flop tjek da jeg tænker at jeg måske kan få ham til at skyde med næsten hele sin range. Fejl nummer 1??

Turn kalder jeg da han ingenting repper, udover flush træk og 66. Fejl nummer 2??

River rammer jeg to par og blir her helt i tvivl?? C-F, C-C eller B-F? Hvad tænker PN er bedst?

Seat 4: HERO ( $235.50 USD )
Seat 6: Knewnick ( $227.10 USD )
Seat 5: Kraken_ ( $326.70 USD )
Seat 3: SukkMyNick ( $472.00 USD )
Seat 2: VolosG ( $319.95 USD )
Seat 1: mazano ( $200.00 USD )
HERO posts small blind [$1.00 USD].
Kraken_ posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ A 9 ]
Knewnick folds
mazano folds
VolosG folds
SukkMyNick folds
HERO raises [$7.00 USD]
Kraken_ calls [$6.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 5 , 9 , J ] POT = 16
HERO checks
Kraken_ checks
** Dealing Turn ** [ 6 ] POT = 16
HERO bets [$10.00 USD]
Kraken_ raises [$33.00 USD]
HERO calls [$23.00 USD]
** Dealing River ** [ A ] POT = 82
HERO???

På forhånd tak for nyttige kommentarer...

Rasmus

16-02-2009 19:08 #2| 0

Når nu du nævner flush draws, ville farvekoder være ret passende...

16-02-2009 19:12 #3| 0

Hehe, kan gå lide du sletter den post med farvekoder :)

Men her er hvad jeg skrev i den anden tråd:

Cont better alle dage floppet!
Som spillet har du ingen anelse om hvor du står, da villain kan have alt mellem himmel og jord, og derfor vælger jeg nok at folde til hans raise, hvilket han kan gøre med anytwo. Han burde vide du ikke har en stærk hånd, og vil derfor nok skyde river næsten hver gang. Hvad gør du på blank river?
Nu rammer du faktisk, men har stadig ingen anelse om hvor du står i hånden, tror i sidste ende at jeg vælger c/c, fordi jeg er interesseret i at se hvad villain viser op. Vi misser muligvis value fra en masse hænder, men alternativt så b/c jeg nok, da jeg ikke har tænkt mig at folde hånden.

Dog spiller jeg aldrig hånden således.

16-02-2009 20:05 #4| 0

Skulle være rettet til nu...

17-02-2009 03:23 #5| 0

Flop er fint for various reasons, potcontroll, giver villain mulighed for at stange afsted, etc. Flop er kun skidt hvis i har en masse historie i blinds og du konsekvent altid c/c midpair-type hænder (som du måske folder til 2 eller 3. barrels så) og better rags + top af rangen, men det går jeg obv ikke ud fra du gør.

Desuden er c/c flops med A9 og the like hænder, godt på et sted som party hvor samtlige regs er på mission jeg-vil-pwne-alle-andre-regs-i-hver-pot-så-nu-er-jeg-agro-fordi-jeg-har-pos.

River er et ezz check. Hans range består af lidt 2 par (56 og A6), 78 og en masse air, hvor hans air range helt sikkert byder river hver gang på farve-Aét. Check/call river, med mindre mavefornemmelsen obv siger at han bare har den..

17-02-2009 03:51 #6| 0

kunne ikke sige det meget bedre end hilberado, jeg check kalder mere eller mindre altid, med mindre han laver et eller andet sindsygt.

17-02-2009 21:05 #7| 0

Som hilberado.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar