Har kun spillet få hænder ved bordet, så er readless. Unbdlader at 4-bette PF pga. stacksize og mangel på read. Fejl?
Får efterfølgende spillet hånden passivt. Fejl? - efter at have tænkt den igennem, tror jeg turn skal bettes.
Hvad siger PN? - er der nogen, der re-raiser river for value?
TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-XXXXXXX-XXX
played at "Oceansville" for USD RM from 2008-08-29 15:01 until 2008-08-29 15:02
Seat 4: FatalErrorX ($600.90 in chips)
Seat 7: randomalin ($200 in chips)
Seat 8: HERO ($368.05 in chips)
Seat 9: Shiplt ($232 in chips)
Seat 10: Play2aces ($275.30 in chips)
ANTES/BLINDS
Play2aces posts blind ($1), FatalErrorX posts blind ($2).
Dealt to HERO: Q♥,Q♠
PRE-FLOP
randomalin folds, HERO bets $6, Shiplt folds, Play2aces folds, FatalErrorX bets $22, HERO calls $18.
FLOP board cards: 4♣,8♦,4♥
FatalErrorX bets $45, HERO calls $45.
TURN board cards: 4♣,8♦,4♥,2♠
FatalErrorX checks, HERO checks.
RIVER [board cards: 4♣,8♦,4♥,2♠,9♥
FatalErrorX bets $35, HERO calls $35.
NL200 semidyb: Damerne for passive?
Synes for så vidt den er fint spillet, og ok at du får lidt pot control på turn. Klart du ikke gider se en A/K på river, men det er chancen værd for at holde potten nede, og samtidig induce et bluff på river.
Der er ingen completede træk, og ja....mod visse typer braindead macho villains tror jeg godt du kan klemme et call ud af hænder som A9, TT, JJ, 89 ved at raise river. Som std synes jeg dog det er fint at calle her, da han ligner AK/AQ eller pps som 22,33,55,66,77.
Havde han haft en 4'er eller 88/99 havde han givet den meget mere gas, så jeg går ud fra du scoopede den uden besvær...
GA
Det er virkelig god poker det der.
Udnytter din position til at spille en semibesværlig handske fint i position.
Jeg går ud fra det er indlysende hvorfor jeg godt kan lide dit play på alle streets, men hvis noge gere vil hae uddybninger kommer jeg gerne med dem.
Jeg synes også det er fint, men jeg timer dog lige river lidt, og siger 100$. Synes klart vi mister value i længden på bare at calle river.
Jeg tror river-raise her er virklig tyndt... Jeg er en sucker for tynde v-bets, men jeg kan ikke se ham calle m TT og JJ. Jeg mener dog et 4bet pf er på sin plads, men klar stacksizes gør det lidt lettere at spille den a-b-c agtigt. Jeg 4better dog oftest og folder til 5bet uden reads og med disse stacks.