NL200@Ongame
Villain er 18/16/3.1 over 500 hænder
Han ser mig nok som rimelig aggro med mange 3-bets preflop.
Vi sidder sikkert her af samme grund: player_81 :)
Læg mærke til at vi er 125bbs dybe
Seat 4: player_81 ($131.85 in chips)
Seat 5: Damrodtw ($257.20 in chips)
Seat 6: Razga4 [ 10♣,10♦ ] ($318.90 in chips)
Seat 8: kojup13 ($134.00 in chips)
Seat 9: Psyck12 ($224.65 in chips)
ANTES/BLINDS
player_81 posts blind ($1), Damrodtw posts blind ($2).
PRE-FLOP
Razga4 bets $7, kojup13 folds, Psyck12 folds, player_81 folds, Damrodtw bets $22, Razga4 calls $17.
FLOP [board cards 3♥,Q♣,10♠ ] - Pot: $49
Damrodtw bets $36, Razga4 calls $36.
TURN [board cards 3♥,Q♣,10♠,5♥ ] - Pot: $121
Damrodtw checks, Razga4 bets $75
Hva synes I? Både til flop og turnspillet.
Nogen der er frisk på at checke bag på turn? Han burde vel bette igen hvis han havde samlet et draw op?
\Razga
NL200: Set i rr vs std TAG
Hvis han ser dig som rimelig aggro, giver det så ikke bedre mening at raise floppet, da han sikkert kan tro du kan gøre det med mange hænder?
Hvis du kun caller flop, er det frækt at checke turn bag, men det er måske lige en tand for fancy uden yderligere reads på villain.
Kunne godt tænke mig at høre lidt flere af dine tanker bag playet, da jeg ikke er videre begejstret for det med de givne infos.
Jeg raiser ikke floppet, da der ikke ligger noget FD eller åbenlys OESD. Jeg vil ikke mene at KJ/J9 er i min range her særlig ofte, så jeg kan ikke lige se hvilket draw jeg skal ligne på floppet. Derfor caller jeg for at ligne en lidt svagere hånd.. Egentlig også derfor jeg gerne vil checke turn (fik det bare ikke lige gjort)..
Fin pointe, men hvis villain er tænkende, er han vel klar over dette og ved derfor du caller med en made hand? Netop dette synes jeg taler for et turncheck, da du så mest ligner noget 77-99-værk og derfor måske kan få villain til at stikke ud på river med air + eventualt opnå, at han rammer en stærk et-par hånd? Så med din argumentation ang. din range, er spillet faktisk rigtig godt hvis du checker turn bag, men imo ikke ret god som spillet, da udviser du kæmpe styrke. Correct me if I am wrong.
Fint call på floppet, kan godt dit move. Jeg better $99 på turn.
De eneste hænder jeg ser der folder turn er AK, JJ, resten i villans 3bet range c eller c/r AI.
Jeg syntes ikke, i er dybe nok til at setmine her.
Villian er tight og aggressiv og ved et lavt flop, kan du ikke have det særligt godt med TT. Derfor ville jeg beslutte mig til at folde eller reraise preflop.
Som spillet, syntes jeg din plan på flop og turn ser fint ud.
@SS
"(...) er spillet faktisk rigtig godt hvis du checker turn bag, men imo ikke ret god som spillet, da udviser du kæmpe styrke."
Imo syntes jeg ikke OPs linie ligner et monster. OP repper et std. float der tager et stab på potten efter et check fra pfr.
Hvis villain blot ser dig som aggro, så raise flop.
Hvis han har aggro stats på dig, men ved du caller mange af hans contbets med made hands, så er flop call fint.
Turn er so so, afhængig af om du tit floater, så åbenlyst bet, da han kan finde på at raise dig her med flere hænder du har slået.
Turn check kan måske godt forsvares under de rigtige omstændigheder, men umiddelbart ville jeg ikke tro de er til stede så ofte.