skurk er ikke reg, han spiller lidt underligt, kan godt lide at se flops, umiddelbart kalder han for meget, og raiser for lidt. elsker draws, også selvom han får dårlige odds...så han er lidt til den dårlige side, har ikke spillet nok med ham til at kunne sige hvad det her betyder..
hvad gør i turn, også gerne tænk lidt fremad
Table Table 125383 (Ingen AB) (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 2: Cilonen ( $227.10 USD )
Seat 4: Reinwienern ( $206.35 USD )
Seat 3: Taegoo ( $203 USD )
Seat 1: cbhelten ( $272.17 USD ) <--- hero
Seat 6: paprzyca ( $346.20 USD ) <--- skurK
Seat 5: vmu8275 ( $198 USD )
vmu8275 posts small blind [$1 USD].
paprzyca posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to cbhelten [ 4♣ 4♠ ]
cbhelten raises [$6 USD]
Cilonen folds.
Taegoo folds.
Reinwienern calls [$6 USD]
vmu8275 folds.
paprzyca calls [$6 USD]
** Dealing Flop ** [ 3♥, 8♠, 5♠ ] (pot: $21)
paprzyca checks.
cbhelten bets [$14 USD]
Reinwienern folds.
paprzyca calls [$14 USD]
** Dealing Turn ** [ 4♦ ] (pot: $49)
paprzyca bets [$28 USD]
cbhelten raises [$78 USD] --- update
paprzyca calls [$50 USD]
** Dealing River ** [ 2♣ ] (pot: $205)
paprzyca bets [$82 USD]
hero?
nl200, set på turn UPDATED
raise til 87 -> kald skub må være linjen her. For mange klamme rivers vi ikke vil se. Du siger han elsker draws og er til den dårlige side? - så stacker han vel halvlight af her.
Skjult tudetråd? :)
Raise turn og så du kan få et saftigt bet ind på river? Underligt sted at være i tvivl, hvad ville din tanker omkring et call da være?
Jep som walth.
Du kan have en ok bred range for at lave et turn raise.
Og villain kan derfor smide stakken ind med et ton af hænder du
er foran.
River kan byde på alt for mange aktionkillers og suckouts.
mine tanker går naturligvis på at potsize to stack ratio, med et rr fra mig og et call fra skurken..
også den faktor at der en del rivers hvor jeg ikke længere er god, men ikke rigtig kan få mig selv til at folde mod denne skurk
hvis du raiser til 100 ish og river er en ♠ er det så umuligt at fold til
et jam?
Jeg tror iøvrigt også at du ved et rasie til 100$ får en allin sitiuation
så ofte, at riverstacksizes ikke er særlig vigtige her.
Men 104$ er mit rasiebud. any higher?
default må være raise til 94-ish and play for stack.
Men hans linje virker lidt fucked. Især at han donker sådan et beløb får alarmklokkerne til at blinke for mig. Han kan muligvis tage denne linje med 99-JJ.. mheh..
Raise til 94 og spil for stack :) Hvis han har dig slået, tager du en note og har et bundsolidt read på ham..
Jeg er slet ikke vild med at cbette det board.
Du tager den sjældent ned på floppet og medmindre turn er 4, som i dette tilfælde, står du meget dårligt.
@Coolkjær
Jeg tror vi er enige, men som jeg læser det, så mener du det er boardet der gør C-bet skidt med 44. Det er jeg ikke enig i. Det er helt klart det her, der gør C-bet dårligt i spottet:
"skurk er ikke reg, han spiller lidt underligt, kan godt lide at se flops, umiddelbart kalder han for meget, og raiser for lidt. elsker draws, også selvom han får dårlige odds"
Når det så er på plads, så mener jeg reraise på turn er ENESTE korrekte play, og hvis han vitterligt er så glad for draws til dårlige odds, så lad da bare oddsene være så gode som muligt for os selv. Det er altså blot et spørgsmål om hvor meget du mener villain vil betale. Kan ikke se nogen grund til at holde det under pot-size, hvis villain vil betale mere.
Og jo. Hvis du siger 100 og han betaler og han jammer en spar, så mener jeg godt du kan folde.
MVH Skod
Pænt klam river, hvis han har siddet med nutFD og overkort... Der er lige pludselig rigtig mange hænder der slår dig
det var jo lidt det jeg sagde der kunne ske...
umiddelbart er jeg ikke så bange for A høj fd, ligner ham ikke at donk leade ½ pot med et semi draw, har han floppet et combo draw, er jeg ret sikker på at vi høre fra ham på flop, ikke rigtig nogen FD's andet end A7/A6s som bliver til et combodraw på turn, og har han en af disse 2 hænder er jeg ret sikker på at han sender stakken til midten efter mit rr...
så 86, 67, 65, 64....55 er vi efter....
raise turn mere.. men nu:
du kan vel godt folde river, når han better den størrelse ud i dig. Med mindre han er helt retarderet gør han det ikk med hænder du slår