Jeg har siddet ved bordet et par timer, og Villain har siddet der en times tid. Jeg har et LAG image ved bordet, og har hevet en del store pots hjem mod en any-two mongol, som netop er busted.
Lidt om min tankegang i løbet af hånden:
Jeg laver mit standard cont. bet på floppet. Da damen falder på turn tænker jeg at jeg kan repræsentere damen - muligvis et overpair. Da Villain caller mig på turn, er jeg næsten overbevist om han har et medium par, som han håber at få billigt til showdown - derfor skyder jeg river - jeg kunne dog godt tænke mig at vide om dette er et +EV spil. (Jeg har på intet tidspunkt Villain på en 4"er)
- is at seat 1 with 0.00
Villain is at seat 2 with 221.66
- is at seat 3 with 25.00
- is at seat 4 with 272.10
Hero is at seat 5 with 473.05
- posts the large blind 2.00
Villain posts the small blind 1.00
- posts the small blind 1.00
-: --, --
Hero: K♠, J♠
Pre-flop:
Hero: Raise 8.00
Villain: Call 8.00
-: Call 8.00
-: Fold
Flop (Board: 2♠, 4♣, 4♦):
-: Check
Hero: Bet 16.00
Villain: Call 16.00
-: Fold
Turn (Board: 2♠, 4♣, 4♦, Q♣):
Hero: Bet 34.00
Villain: Call 34.00
River (Board: 2♠, 4♣, 4♦, Q♣, 9♥):
Hero: Bet 72.00
To be concluded....
NL200 SH | +EV bluff?
Hvor meget stack er det helt præcist, villain har?
Anyways, jeg lægger også ofte third barrel på sådan et board, for modsat Ole, har jeg erfaring med at de godt kan calle flop og turn, men slipper oftest river med deres marginale medium prs.
- AB
Hmmm - Der gik vist noget galt da jeg redigerede i hånden. Villain er en af de dybere stacks med 100+ bb"s.
Mvh Mickey
Ok, så er det nok fint. Pas på med at bluffe shortstacks. De bliver satme så hurtigt committede.
Ye, det har jeg opdaget :)
Jeg har prøvet at komme all in med AK på et flop hvor jeg har missed - det smukke er bare at de gerne caller med Ax missed ligeledes :)
Slutningen er således:
Hero: Bet 72.00
Villain: Fold
Hero wins the pot of 123.00 by default
Bluffet skal dermed knap virke hver 2. gang, hvilket jeg føler mig ret overbevist om det gør, såfremt i fald mit read er korrekt.
Mickey