NL200 SH

#1| 0

Hey. Jeg er for nyligt skiftet fra ring game til shorthanded, jeg er derfor i tvivl om jeg overspiller nogle hænder for ikke at være weak.

5 mands NLHE på Boss Media.
Jeg har siddet ved bordet et par runder, og har ikke gjort videre væsen af mig, jeg har raiset et par gange, og taget den ned med cont-bet, eller foldet hvis jeg blev taget i forsøget.

UTG limper, UTG+1 folder, Button raiser til 6 (3xbb) Jeg caller i SB med QJ. BB og UTG caller ligeledes.

Button har knap 150$ ved start af hånden, jeg dækker selvfølgelig.

Floppet kommer JQK og jeg skyder 20 ud i 24.

BB samt UTG folder - Button caller.

Turn: Q

Jeg skyder 45 ud i 64, Button caller.

River: 6

Potten er her på 154, så jeg skyder Villain all in med hans sidste 85.

Kommentarer på alle streets er velkomne. Skriv endvidere hvis i mener der mangler noget info om hånden.

Mvh Mickey

14-02-2006 09:03 #2| 0

Fint :)

14-02-2006 10:30 #3| 0

standard!!

14-02-2006 11:57 #4| 0

Super!

14-02-2006 12:00 #5| 0
OP

Lyder som om der er enighed i hånden.

Man bør ikke check calle nogle streets?

Villain vender KK og hiver potten hjem.

Mickey

14-02-2006 12:05 #6| 0

LOL, en passiv satan.

Nå, men nogle gange kan jeg godt finde på at leade lidt lavere ud på sådan et flop (like 15-16), af den ene årsag, at jeg så højst sandsynligt hører fra to-par/set kombinationer. I det her tilfælde var det nok ikke gået anderledes, fordi villain har position (læg derfor mærke til hvorfor din position er den dårligste ved bordet - ikke fordi du er SB, men fordi du sidder lige efter initial raiser), men havde han omvendt siddet UTG, havde du sandsynligvis hørt fra ham, og havde derfor kunne tage en bedre beslutning.

- AB

14-02-2006 12:44 #7| 0

Hvad synes du den primære forskel er på Shorthanded og Ring Games er Mickey?? Er dusvingene større, er modstandedn blødere etc.?

14-02-2006 12:48 #8| 0

Umiddelbart spiller hånden sig selv - Du får jo intet andet end call fra Villian! Fint!

14-02-2006 12:52 #9| 0
OP

Elninho - Umiddelbart har jeg oplevet at man modtager større swings - Jeg var vant til en meget TAG stil før, og der skal ikke mange raises+contbets til, før man begynder at kan mærke det. Jeg har dog + på kontoen siden jeg startede.

Modstanden er vel noget nær den samme, man har 1 enkelt anden der fatter spillet, samt et par donkeys som man kan hive penge fra. Sidst men ikke mindst, så er det sjovere - du kan folde i 1 time på et ring game bord, uden at spille en hånd, her er du med i en konstant næsten.

Mickey

14-02-2006 21:30 #10| 0

Det brilliante ved SH spil er den øgede mulighed for at isolere the live ones, og så skabe sig et rigtig fornuftigt table image. Samtidig bliver holdings mere relative, hvilket mange overfører til at overspille deres holdings.

- AB

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar