NL200 - Skæg turner draw

#1| 0

Party Poker No-Limit Hold''em, $ BB (6 handed)

Jeg har spillet nogenlunde TAG uden at have lavet det helt specielle.
Villain har derimod været ret LAG. Han elsker at raise limpere preflop og følger stort set altid op på flop og ofte turn. Han overspiller sine hænder postflop, men han er ikke en decideret donkey.
Jeg har ikke haft nogle store konfrontationer med ham.

Button (Villain) ($382.39)
Hero ($326.04)

Preflop: Hero is CO with Q, J. SB posts a blind of $1.
1 fold/, MP calls $2, Hero calls $2, Button (Villain) raises to $10/, 3 folds//, Hero calls $8.

Flop: ($25) 2, 4, 5 (2 players)
Hero checks, Villain bets $15/, Hero raises to $60/, Villain calls $45.

Turn: ($145) J (2 players)

Hvad er min plan nu?

24-03-2006 18:22 #2| 0

Auch.. Ville smide en føler ud., men en sur hånd at blive knaldet på mod hans pp/ AJ / KJ / streg/ Flush / trips!, men hvis du føler du har et godt feel på ham her, ville jeg nok pushe..

24-03-2006 18:27 #3| 0

tror jeg leder ud for 1/4 - 3/4 pot og lægger mit til et push - generelt er jeg ikke vild med at "fange" LAGs uden en hånd eller et draw. Når du begynder at spille store pots med yderst marginale hænder er det jo præcis det han har ventet på, han kunne praktisk taget sagtens sidde med en rigtig stærk hånd og være igang med at trappe dig eller lign.

24-03-2006 19:05 #4| 0

Hvorfor calle PF anyway.
Kan slet ikke se hvordan du caller efter floppet ?
Hvilke kort han spille sådan PF ville du slå.
Du har 2 muligheder at ramme en Q / J og da du gør dette er du staget ikke sikker på du har ham.
Og på turn kortet tror jeg desværre du er slået.

Xsuited

24-03-2006 20:53 #5| 0

synes det er virkelig dårligt at raise den her på floppet du taber stort på den her de gange han har big pair virkelig dumt fancy spil turn tjaa smid en føler ud

24-03-2006 21:08 #6| 0

Hail Magnus!
Blandt alle de hanky panky ord gemmer der sig da en rigtig mand efterhånden!

Tjener du forresten chefknasten ved de SnG hos party efter hånden?

Xsuited

24-03-2006 23:10 #7| 0

LAG''s tjener penge på at folk forsøger at spille LAG mod dem og er ringe til at spille marginale hænder.

Check/fold turn, call måske et lille bet. Føler bets mod LAG''s er selvmord..Føler bets mod gode spillere er selvmord generelt.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar