NL200 - Spew preflop bliver til TP!

#1| 0

Fra tid til anden står min hjerne af (måske den aldrig faktisk rigtig er stået på?), og frustrationen over at blive reraised hele tiden sparker ind, man får talt sig ind i det er et squeeze vi har med at gøre, og kan nok spille god poker mod villain. Det er sjældent det er sådan, og hver gang, havner jeg i et spot som det her. Preflop er nok vanvittigt spew selvom raiset er lille, men min pointe med indlægget er;

1) Når nu vi rammer sådan her i vores mindre bekvemme hjerneblødning, hvordan undgår vi at maximere EV, og minimere tab?

2) Hvor ofte spiller i tilbage på de mange squeezes der forekommer, og hvilken range er god til det? Jeg tror umiddelbart jeg har tendenser til kun at gøre det med nuts.

Villain er semi ukendt, men har 3 bettet mig én gang før. Jeg har min egen linje med, og vil høre hvad andre tager. Mod en unknown villain tror jeg sku river er endnu mere spew end preflop.

***** Betfair Poker Hand History for Game 405347047 *****
NL $1/$2 Texas Hold'em - Thursday, August 28, 01:11:51 GMT 2008
Table Oxygen 14 6-max (Real Money)
Seat 6 is the button
Total number of active players : 6
Seat 1: waPPe ( $361.05 )
Seat 2: TRadje ( $323.24 )
Seat 3: HERO ( $279.95 )
Seat 4: 12top ( $213.45 )
Seat 5: sh4rky33 ( $197 )
Seat 6: martin 87 ( $205.35 )
waPPe posts small blind [$1]
TRadje posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ T K ]
HERO raises to [$7]
12top folds
sh4rky33 folds
martin 87 calls [$7]
waPPe raises to [$26]
TRadje folds
HERO calls [$19]
martin 87 folds
** Dealing Flop ** [ K J 2 ]
waPPe bets [$42]
HERO calls [$42]
** Dealing Turn ** [ 8 ]
waPPe checks
HERO checks
** Dealing River ** [ 3 ]
waPPe bets [$111]
HERO calls [$111]

EDIT: Opsætning, for your viewing pleasure.

03-09-2008 08:02 #2| 0

Kender det alt for godt, det du skrive i overstående, hvad ang. hjerneblødning. KTs er for marginal her mod en unknwon at peele med(Men ved du jo godt) Jeg vil hellere B/F turn end at calle riven.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar