Jeg har spillet mit sædvanlige pænt aggro game.. Villain og jeg har haft et par battles men ikke noget vildt og jeg har kun været til showdown med decent hands..
Villain har spillet 19/4/3.80 over 260 hænder..
BossMedia Game #769443158: Table Table TH 619 - $1.00/$2.00 - No Limit Hold'em - 12:25:02 - 2007/09/28
Seat 1: Hero ($218.30)
Seat 2: -Profondo- ($205.00)
Seat 3: Kazzparof ($227.75)
Seat 4: beeep ($219.10)
Seat 5: pisvraget ($349.72)
Kazzparof posts the big blind of $2.00
-Profondo- posts the small blind of $1.00
Hero is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [2♠ 4♠
beeep folds
pisvraget calls $2.00
Hero raises $10.00
-Profondo- folds
Kazzparof calls $10.00
pisvraget calls $10.00
*** FLOP *** [2♦ A♠ 7♠
Kazzparof checks
pisvraget checks
Hero bets $26.00
Kazzparof calls $26.00
pisvraget folds
*** TURN *** [2♦ A♠ 7♠ [K♦
Kazzparof bets $48.00
Hero goes all-in with $182.30
Spew?
NL200 - Spew?
Er villains went to showdown specielt lav når du laver dette move? Selv hvis den var er denne aggression ikke nødvendigt for at vinde på NL200. Det eneste der er ok efter min mening er flopbettet og et call her betyder enten bedre flushtræk eller også er du bagude. Ja det er spew medmindre du har usandsynlig gode reads på villain(at han kan lægge et A ned eller et flushdraw(hvad han vel ikke har odds til).
ja det synes jeg
synes det er så tit, at de har en stor hånd her som de i hvert fald ikke har tænkt sig at folde -- snarere tænker de noget ala "at nu får han ikke flere frikort"
men det kommer virkelige an på reads her
Odin
Villains went to showdown er 24..
Tjek den linie..Hvad repræsenterer jeg som et single a slår?.. Et lonely fd er jeg jo foran..
Synes egentlig det ser meget godt ud. Jeg tror godt du kan folde Ax ud og du slår flushdraws.
Som altid er det dog ikke optimalt at lave moves på folk man ikke har nogen idé om hvordan spiller..
Dvs. det springende punkt er: Caller han med Ax?
Hvis ja = spew
Hvis nej = godt
jeg burde poste nogle hænder de sidste par dage på nl200 .. det er altså villains der er ude af stand til at folde TP og andet junk...
Uhh, me like! Jeg synes ofte man ser marginale hænder leade turn her og vi skriger styrke her. Tror vi har en rigtig pæn mængde FE. Som du selv siger lægger en standard NL200 villain let et lone ace ned her.
Vennekilde@
ok - preflop smed den WTSD hvis du virkelig vil spille den. Jeg foretrækker dog mindst 67s eller deromkring HVIS den skal laves.
Men hvem ved sine fulde fem colcaller fra SB med risiko for et reraise bagude - nøjes med at calle et rimeligt flopbet og donker derpå et halvpotbet i hovedet på dig. Hvis han har tænkt sig at folde til allin her er det nok en af de mere spewede spillere jeg har set(jeg har set værre).
Mao. har han A'et med lav kicker så spewer han her, men så folder tror jeg ikke han folder heller.
Det hører også med til historien at jeg har taget mange pots ned med cbets.. Glemte jeg lige da jeg spillede hånden i eftermiddags og har fået nogle øl siden.. Dette kunne måske og have indvirkning på at villain er ved at være træt af mig og er ude i et stand..
Postflop er godt.
spørgsmålet er også: hvilke hænder laver dette move og folder til et allin?
Det er en underlig linje ja. Jeg hælder til, at villian har noget A♦x♦ eller AK og caller dit shove.
Jeg giver folk ret i, at han måske folder et svagt A, men hvad skulle han lave i hånden med 19/4/ stats?
I den forbindelse vil jeg blot calle turn og folde eller rr ai (hvis trips eller flush) på river.
Jeg betaler bare turn. Han folder nok aldrig her, og han betaler alt hvis en af vores outs rammer.
Knudsen
Villain er donk?.. Tjek hans stats i forvejen.. kæmpe donk.. Summa sumarum..´villain folder :D
" Postflop er godt."
Enig med Turbo. Jeg synes det er et fold preflop.
Haha sailor..Sick dynamik den anden dag.. Havde forresten jj der hvor jeg 5better dig ai pf.. :D.. Klart der det er sjovest når dynamikken bliver så sick..
Det var sjovt at spille med dig. Ville dog foretrække at have pos på dig næste gang:) Jeg semitilter sku, når jeg har sådan en sick gut på min venstre...hehe
Havde ak, da jeg foldede til dit 5 bet...wp..
sailor
hvordan kan man nogensinde folde AK til et 5bet? hvis i er dybe hvorfor så ikke bare kalde hans 3bet og hvis i "kun" har 100bb, så kan du aldrig folde med AK efter du har 4bettet - så skal resten bare ind. Synes ikke rigtig det giver nogen mening.
Enig med Loki. Det giver ikke særligt meget mening at 4bette AK hvis ikke det er med intentioner om at calle et 5bet/AI.
Spillet var 1-2 NL. Vi sdder med omkring 500 hver...Jeg siger 8 preflop, han gør det til 28, jeg siger 120 (deromkring) og han rester...Jeg folder
Villain er ikke donk er ubetinget den der har vundet flest hænder på paradise pokerladder, til gengæld er han meget tør så mon ikke han folder, med mindre han sidder med en monster handske.
Ja? Giver ikke særligt meget mening med det 4bet hvis du bare folder til yderlig action. Jeg synes ens range skal være AA/KK og så skrammel når man 4better.
- Medmindre man også er komfortabel med at calle et push fra den pågældende modstander med AK/QQ eller mindre.
EDIT:
At hans push så også virker lige i overkanten er så en anden sag.
Skænk
Nu er min viden om villain også begrænset.. Men du må give mig det er lidt donkede stats..
HK
Kan ikke lige finde hh.. Ikke fordi det gør den store forskel men mener også at det "kun" var omkring 450.. Hvis han siger 120 og der er 450 effektivt hvad ville du så foretrække at rr til?
Imo hvis et rr skal sættes ind der er ai den eneste mulighed..
HVIS der skal RR'es med JJ fra de 120 og der kun er 450 tilbage, er et push selvfølgelig også det eneste at gøre, MEN; Der er 1K effektivt tilbage i den hånd jeg snakker om og jeg mener i det hele taget at et push med JJ er en fejl i den nævnte situation, især når villain ikke engang caller med AK osv.
HK
Dynamikken mellem sailor og mig var seriøst sick.. Og dette var i knap mod blind.. Jeg havde jo ikke den indsigt at sailor ikke caller med ak da vi ikke havde spillet mod hinanden inden den session..
Min feeling var at han godt kunne 4bette med en del hænder da jeg havde 3bettet ham en del..
Hvordan ville du have spillet den da?
Med 1k ville jeg have flatcallet hans 120. Med 450 ville jeg nok også skubbe til de 120 hvis dynamikken var så syg som du siger.
Jeg sad i sb og synes at call er skidt da vi kommer til at spille jj oop i en kæmpe pot og vi har tit en meget svær beslutning på floppet..
Og synes et fold er for weakt den handrange jeg satte ham på in mente..
Derfor kom jeg frem til den beslutning..
Ah.. Havde ikke set du havde sat en fiktiv 1k hånd op.. Enig med dig i begge scenarier..
Det kan vist ikke være mere optimalt mod en 19/4/4 gut, men det kræver naturligvis, at hero også laver det her trick med mange af de hænder, der slår Ax, og det har jeg af en eller anden grund svært ved at tro.
AB
"men det kræver naturligvis, at hero også laver det her trick med mange af de hænder, der slår Ax, og det har jeg af en eller anden grund svært ved at tro."
Hvorfor?..
Tager da samme linie med set osv..