NL200: Squeezor i checkmode

#1| 0

Det er første session jeg spiller mod villain. Jeg har ikke set ham før. Han er LAG 36/27 med 3bet% på 15 dog kun over 68 hænder. Jeg ved endnu ikke rigtig noget om ham, andet end at han spiller 5 borde á NL200.

Villain er IR i denne hånd, og han har derfor set mig være aggrofunky:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=226004

Seat 1 is the button
Seat 2: -big fish- ( $697.65 USD )
Seat 3: jennifer_85 ( $203.00 USD )
Seat 9: DubbelU1982 ( $299.50 USD )
Seat 10: HERO ( $200.00 USD )
Seat 1: downtown.sam ( $232.15 USD )
-big fish- posts small blind [$1.00 USD].
jennifer_85 posts big blind [$2.00 USD].

** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ Q K ]
DubbelU1982 folds
HERO raises [$6.00 USD] (CO)
downtown.sam calls [$6.00 USD] (BU)
-big fish- calls [$5.00 USD] (SB)
jennifer_85 raises to [$28.00 USD] (BB)
HERO calls [$22.00 USD]
downtown.sam folds
-big fish- folds

** Dealing Flop ** [ J, 6, 6]
jennifer_85 checks
HERO checks

** Dealing Turn ** [ T ]
jennifer_85 checks
HERO bets [$41.00 USD]
jennifer_85 calls [$41.00 USD]

** Dealing River ** [ 3 ]
jennifer_85 checks
HERO bets [$131.00 USD] (ALL IN)

Jeg checker floppet bag, da jeg forventer, at villain cbetter sit luft, men jeg er ikke sikker.

Når han checker turn, tænker jeg han må have givet op, da han formentlig ikke tillader frikort, hvis han skulle have valgt at trappe floppet med fx AA.

Når han så c/c turn, tænker jeg umiddelbart AQ/AK som bluffcatcher. Eventuelt med en klør på siden. Jeg har dog lidt svært ved at sætte ham på en hånd.

Hvad tror i, og hvad synes i om måden jeg spiller hånden på?

05-08-2010 16:38 #2| 0

JJ passer nu ret godt til hans spil..

AK/AQ med en klør på siden better nok ret ofte floppet og/eller får det ind på turn hvor han har både gutter, FD + 2 overkort.

Jeg folder preflop når vi stadig har to mand efter os!

Btw, så passer din opfattelse af villain ret godt. Jeg har ham også til at være LAG med nogenlunde samme stats som dig.

05-08-2010 16:42 #3| 0

Ville det ikke være en sær linie at tjekke turn, hvis han sidder med ak/aq med en klør? - tror jeg da, at jeg ville bette, da hero i så fald sidder med en svær beslutning skulle han have 77-99...

05-08-2010 23:53 #4| 0

Villain's C/C på turn skriger af, at han gerne vil til SD og altså ikke har en høj, nøgen - alternativt AA/KK med en . Mod en unknown, tror jeg ikke, jeg skubber på en brick i billetten, men vil i stedet hellere se, hvilken type hånd, villain spiller på denne måde, så jeg tror vi bør spare skillingerne i stedet for at forsøge at skubbe ham af og checke bag.

06-08-2010 05:12 #5| 0

Jeg ville fokusere mere på hvad du selv repper fremfor hvad villian repper i det her spot. Når du shover river repper du basicly TT.

Jeg tænker et lavt valuebet på river kan være frækt, for at have en lidt bredere range.

Ellers tror jeg at jeg checker turn bag da du virkelig intet repper. Alle hænder du better turn med better du også floppet med (stortset).

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar