Villian har jeg omkring 400 hænder med. PT-wise er han 30/20/6 og spiller ganske fornuftigt - har ikke set ham ude i snavs før.
Villain ser mig som 24/21; ved ikke hvordan hans opfattelse er af mig, bortset fra han ved, jeg er TAG.
ossMedia Game #793847711: Table Table TH 810 - $1.00/$2.00 - No Limit Hold'em - 20:26:39 - 2007/10/18
Seat 1: Hero ($242.15)
Seat 2: Villain ($252.95)
Seat 3: maaadnezz ($386.00)
Seat 4: Looool2-7 ($218.40)
Seat 5: JonnySack ($187.00)
Hero posts the big blind of $2.00
JonnySack posts the small blind of $1.00
Looool2-7 is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero 5♥ 4♥
Villain raises $8.00
maaadnezz folds
Looool2-7 folds
JonnySack calls $8.00
Hero calls $8.00
*** FLOP *** 6♥ 7♥ 6♠ {$24}
JonnySack checks
Hero bets $20.00
Villain calls $20.00
JonnySack folds
*** TURN *** 6♥ 7♥ 6♠ 5♠ {$64}
Hero?
NL200 - Stort draw OOP mod PNer
Ikke glad for den femmer... Tror egentlig bare jeg tjek-caller/tjek-folder afhængigt af hvor meget villain eventuelt better. Er ikke super meget for at spille et dårligt baby(STR)flush draw på et 3con, paired board.
Hvad med et reraise på flop?
haha hov læser omvendt :)
Tror jeg som Loki skyder 50 afsted og hvis jeg møder modstand mucker uden at blinke. Svært spot og spændende hånd.
C/R altid AI i spot som disse.
Solid fe mod en del OP må man formode, og fin, fin equity mod hans range.
Hvilken range har villian?
@ Thyssen
easy fold
@PowerMichael
Hans range er faktisk rimelig bred her, villian bør vel hejse alle hænder han ønsker at spille på det her flop. Så han er ude i noget alternativt play her.
btw. bet/fold<c/r<c/f<c/c
@ ManCini
Villain er PowerMichael :)
@ Loki
Preflop er et easy, standard call imo.
@ PowerMichael
Jeg tror faktisk villains range er ret smal her. Jeg kender ikke villain SÅ godt endnu, men et gut med en AF på 6 raiser oftest floppet med 6x/FD/OP, pga. 3. manden, der bliver priced in for billigt, hvis villain kun caller flopbettet.
Villains range på turn tror jeg altså er noget der ligner 98/76/77/7X/(FD). Jeg hører gerne fra andre der har et måske bedre bud på en range.
Hehe det er en sej hånd det her.. :) Skal vi snart have næste move? :p
Hvad betyder det at spiller:
PT-wise er han 30/20/6
Vil nogen forklare ?
løpentin
hvilke andre hænder end draws check raiser du AI her, når du kalder preflop fra blinds til et utg raise?
fitty
gider ikke en lang diskussion omkring preflop, men jeg synes det er godt klaret hvis du klarer at spille 54s profitabelt fra blinds. Det kan du i øvrigt se i pokertrackeren.
Jeg er med på CR AI vognen. Derudover kan jeg også bedre lide at CR'e floppet, da vi ellers får grimme turn situationer som denne.
Det betyder at mine stats ser sådan ud i hans Pokertracker. 30 er Vol. Put in pot 20 er PFR
Tak - PowerMichael
- og de 6 ? Er det post flop aggression factor ?
@ Loki
Fair nok, men med en caller i mellem caller jeg altid her med SCs/suitede gappers.
Synes også godt det kan forsvares, men 23,34 og 45 hænder som tit folder der godt nok...
@ PowerMichael
32s folder jeg. 43s caller jeg nogle gange. 54s caller jeg altid.
Angående hånden, så valgte jeg den måske dårligste løsning. Jeg havde ret svært ved at beslutte mig, så c/c $44 og c/f river.
Ud med det; hvad havde du? :p
Hehe... En større OEDSFD
87spar