Villain har spillet TAG og er sane.
Effektive stacks ~280$
UTG clickraiser, button caller, jeg caller i SB med J♣T♣, villain i BB caller.
Flop J♠ T♥ 8♠ (16$)
Jeg skyder 14, BB caller, UTG caller
Turn 4♣ (~60)
Jeg skyder 50, BB raiser til 140, UTG folder.
Fold?
Nl200 top to
Blehr.. En sane villain coldcaller aldrig floppet med en straight med to mand bag sig. Omvendt er det satme et nasty raise, han sætter ind der..
Det bliver en gut feeling hér, men der er sku noget "don't go broke in an unraised pot" over den. Læs samtidig mærke til, at med mindre han overspiller to par, er du kun marginalt foran hans sandsynlige handrange, eller drawing very slim. Jeg tror jeg mucker.
- AB
Ja, det ligner godt nok en strit, det der.
Jeg tror ikke på, at han har et sæt, for så havde han sgu nok raiset før floppet. Han havde helt sikkert raised floppet, da det er et farligt flop for et sæt.
Men rammer han stritten på floppet ser hans call og hans senere reraise logisk ud.
Jeg tror ikke han bluffer, for det er mange penge at investere i et bluff i en unraised pot.
Du har fire outs til at forbedre hånden, og det koster dig 90 at vinde 250... jeg kan godt finde et fold her.
Ad, en TAG der coldcaller floppet og raiser en blank turn, det lugter sq lidt! Jeg mucker sq også her, og tager mig en note, og tænker hvad helvede skete der lige her!
Hvad gjorde du Frede?
2 der kalder et pot-sized bet på et giftigt flop - OOP - ville aktivere mine bremser - "selv" med top to. Jeg ville checke turn, roote for en small-ball til showdown og folde til alle større bets...
MEN: Hvis du sidder som LAG eller endda super LAG er det sikkert fint som du spiller - og så må du gå hele vejen - all-in re-raise - en TAG kan jo lave det turn-raise bare med toppar/overpar/draw(s)/ingenting mod en LAG/super LAG.
Bemærk under alle omstændigheder at et all-in re-raise lige netop afskærer ham fra at kalde på en ren spar-draw (givet fuld information) da Ts jo er din og (122$:600$ > 8:44).