NL200£ TP blir skudt ned

#1| 0

Villain er 22/17/3,2 med ene 3bet på 8 og en fold to 3bet på 69. Første gang jeg clashede med er noget tid siden, hvor han 3better mit btn raise, jeg betaler med 97s, floppet slår 79Kr, han cbetter, jeg raiser og insta shipper stakken ind med 22, og jeg holder hjem.
I denne session startede han os ud med at lavede et halvt marginalt play. Uden dynamik kom han ind med ATs, hvor jeg havde 4bettet min AK UTG+1, han suger quads.

Jeg spiller 23/18, men har ikke været out of line på nogen måde i denne session.

Seat 1: 2weeks5000USD (£45.00 in chips) DEALER
Seat 3: migaen (£115.59 in chips)
Seat 5: IMTHEREADER (£294.70 in chips)
Seat 6: DeinChef (£405.20 in chips)
Seat 8: Hero (£205.00 in chips)
Seat 10: harlrem (£200.00 in chips)
migaen: Post SB £1.00
IMTHEREADER: Post BB £2.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [DA CQ]
DeinChef: Raise (NF) £8.00
Hero: Call £8.00
harlrem: Fold
2weeks5000USD: Fold
migaen: Fold
IMTHEREADER: Call £6.00
*** FLOP *** [ A 6 9 19£
IMTHEREADER: Check
DeinChef: Bet £16.00
Hero: Call £16.00
IMTHEREADER: Fold
*** TURN *** [5 49£
DeinChef: Bet £42.00
Hero: Call £42.00
*** RIVER *** [9 133£
DeinChef: Bet £339.20

139£ til mig - fanden laver han?! Betalt? ezz muck?

24-11-2009 13:35 #2| 0

Hrmph. Da du vælger ikke at definere din hånd og du vel sjældent spiller AK/sets på denne måde vælger villain jo bare at spille på din frygt for at blive ownet? Der er ikke mange 9ere og straights i din range så du er rimeligt face up i denne hånd. Det taler naturligvis også for et call;-) Det bliver dog et muck herfra til en raise/potpotpooot-linie. Har han set dig kalde ned med lign tidligere?

PTL

24-11-2009 13:52 #3| 0

Jeg ender nok med at betale.

Vi har noget nær toppen af vores range, og kan derfor meget nemt udnyttes, hvis vi folder som default. Derudover virker han til at være en person, som sagtens kan overspille sine hænder. Så han skal ikke have mange AT,AJ + ren wtf factor før vi har vores 33%.

24-11-2009 14:01 #4| 0

Sandsynligheden for at han har et bluff bør være meget lille trods han er set spazze ud før. De spazzouts han har lavet har været i en 3bettet pot og i noget preflop 3/4/5bet-raise war. Dette er et helt andet spot og han behøver ikke nødvendigvis at være ligeså spewy.

Han better intet for value som du slår. Hans value range er nok AA, 99, 66, 55, AK, A9s, 78s. 9x er usansynlig tror jeg, men kan nok ikke udelukkes at han vælger at lave den om til en semibluff hånd på turn.

Floppet er godt at cbette og man må formode at han cbetter sit air ofte her selvom det er mod 2 mand.

Turn åbner ikke rigtig op for nogen draws og dermed har han ikke nogen oplagte semibluff muligheder med nogen af sine hænder.

(1) River gør at A6s, A5s og 65s bliver counterfitted, så disse kunne han lave om til bluffs.

(2) Ellers kan bluffs kun være nogen som han vælger at bette på turn uden noget draw at falde tilbage på og dernæst igen better på river.

(2) tror jeg han gør meget sjædent mens (1) er et mere oplagt bluff. Der er dog langt flere kombinationer af hænder i (2) end i (1), så derfor kan det godt være at de gange han ender med at have et bluff på river så udgør (1) og (2) 50% hver.

Alt i alt tror jeg dog ikke at hans mængde af bluff-hænder kommer i nærheden af hans mængde af value-hænder. >34% bluffs i hans samlede range i dette spot er utænkeligt imo. Så det må blive et ezz muck herfra.

EDIT: Du kan i øvrigt også sagtens have hus og quads i din range, da det er et oplagt board at slowplaye på. Dette må også gøre at han er mindre tilbøjelig til at bluffe. Ellers ser han nok din resterende range som AQ og AJs og han kan nok ikke føle sig 100% sikker på at du vil folde AQ, så jeg tror altså ikke at han er særlig tilbøjelig til at bluffe her.

24-11-2009 17:02 #5| 0

Givet at det her ligner verdens ringeste bluffspot, må det være et fold medmindre du selv skulle vide grunden til det ikke var.

24-11-2009 20:01 #6| 0

Muck it, potten er 3vejs på flop, det må betyde at din range minimum er noget Ax+ for at calle, tror simpelthen ikk villain er dum nok til at blive ved at lave barrols. Syntes også selv det er et dumt spot at overbette river

Jeg mucker og skriver et forholdsvis billigt note

25-11-2009 02:28 #7| 0

Rigtig skidt board for villain at bluffe, men kender ham og ved han laver noget fucked up en gang i mellem. Kunne næsten godt se ham som typen der ville blive stædig og prøve at få dig af AQ/AJ. Men tror nu næsten han er god nok til at indse, at dette er et forfærdeligt board at skyde 3 tønder på!

25-11-2009 10:21 #8| 0
Pokernets ME vinder !

Muuuuuuuuuck

Som andre er inde på er det et super skidt bluff spot, og vi slår intet.

25-11-2009 16:55 #9| 0
OP

Jeg er ikke god til at folde TP, jeg kaldte og villain viste 66.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar