Villain er regular og spiller 20/17,5/2,3 over 500ish hænder - han ser mig nok som semilaggish, altså en anelse mere aggro end den gennemsnitlige NL200 spiller. Vi har ikke rigtig haft nogen clinches.
Seat 1: sft ($297.90 in chips) DEALER
Seat 3: nagoya4 ($265.70 in chips)
Seat 5: NDERPPZ ($209.20 in chips)
Seat 6: dumdidumdidum ($495.10 in chips)
Seat 8: Hero ($597.15 in chips)
Seat 10: Roskonoiq ($201.15 in chips)
nagoya4: Post SB $1.00
NDERPPZ: Post BB $2.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero Q ♦ J ♦
dumdidumdidum: Fold
Hero: Raise (NF) $7.00
Roskonoiq: Fold
sft: Fold
nagoya4: Fold
NDERPPZ: Raise (NF) $24.00
Hero: Call $17.00
*** FLOP *** 7 ♥ Q ♥ 9 ♣ (49)
NDERPPZ: Bet $40.00
Hero: Call $40.00
*** TURN *** 3 ♣ (129)
NDERPPZ: Bet $70.00
Må indrømme jeg er en smule i tvivl her - what to do?
NL200 TP i rr
Du slår nada på turn.
Dit utg+1 Raise er stærkt, han reraiser dig fra BB ude af position, det er STÆRKT.
Jeg kan ikke se hvad du slår på turn. AK i hjerter måske, og selv her er du ikke i skide god stand.
Nogle gange smider jeg preflop, andre gange flop, men 95% af gangene på turn. You beat nothing.
Uden dynamik eller gode reads har du et easy fold preflop.
Hvis jeg spiller den preflop er det enten fordi villain er så aggro at jeg kan skubbe en masse flops, og så er top par nuts.
Eller også er det fordi villain er så weak at jeg har et easy fold på turn hvis han skyder.
Jeg syntes preflop er skidt stacks taget i betragtning - 150bb+ og er du god til at spille flobs kan jeg lide det.
SOm spillet skal du nok smide turn foruden du har en historik der siger andet om ham.
Jeg folder de fleste dage preflop, men mod den rette villian kan jeg godt calle.
Uden reads folder jeg turn.
Har du nogle reads på hans bettingsize, for den ser lidt underlig ud imho. Han skyder næsten fuld pot på floppet, for derefter kun at skyde lidt over halv pot på turn? Det ser suspekt ud synes jeg. Jeg folder personligt preflop som hovedregel, men synes dog det kan være okay at tage et flop af en gang imellem. Som spillet folder jeg ret hurtigt turn, da du kun slår et bluff.