Villian spiller 47/27/2.3 over 30 hænder, har ingen dynamik med villian
Seat 7: foldmetight ($343.55)
Seat 8: villian ($115.60)
Seat 10: jubileum ($204.10)
Seat 2: Hero ($249.35)
Seat 3: get4life ($324.45)
foldmetight posts small blind ($1)
villian posts big blind ($2)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [T♣, Q♥]
jubileum folds
Hero raises $8 to $8
get4life folds
foldmetight folds
villian calls $6
--- Dealing flop [3♦, 2♥, Q♦] pot~16$
villian checks
Hero bets $12
Villian raises $53 to $53
Hero?
Er blevet i tvivl om den skal ind her eller foldes? kommer vi godt ind her eller hvad synes PN?
På forhånd tak,
Stevens
edit-forkert pot size, er rettet nu-
NL200 TP på floppet
Hvor hurtigt raisede villain?
Han virker (mest ud fra preflopstats) som en aggro fætter tenderende til at være maniacagtig. Jeg tror derfor, han har en pæn "wtf-factor", og da han tilmed kan raise her med forskellige kombinationer af draws og kombo-draws samtidig med, I kun er ca. 57BB dybe, så sender jeg nok stakken til midten.
Det forstærker kun min lyst til at sende stakken til midten i dette spot. At han raiser hurtigt lugter mere af et draw eller en svag holding, end af en monsterstærk hånd, hvor folk ofte lige skal bruge et øjeblik på at tænke igennem, hvordan de vil spille hånden.
Du better ikke det her flop for at folde mod en dårlig villain med halv stack. Jeg skubber, og forventer at se en del dårligere Q og flushdraws.
Hvis jeg better flop her er det for at kalde/shove til et raise.. Hvis ikke så checker jeg bagved..
Tak for svarerne. Taber bare alle hænder jeg er i fortiden, så må lige få bekræftet nogle af dem. Jeg sendte pengende til midten og han havde QJ. Var bare i tvivl om det her var en af de spots hvor villian kun har tp god kicker, 2par eller flushdraws for så er vi jo halv skidt inde. Men når han er sådan en bandits kan han jo have meget andet.
Du skal helt klart til midten. Og dette sig være ved at raise stacken ind med det vuns. I øvrigt: Hvorfor cbettede du så stort?
Jeg caller villains flop rr og sender pengene til midten paa alle non-A/K/♥ boards. Du er sandsynligvis foran villains flop rr range, men naeppe hans AI calling range.
Uffe:
Villian har halvdelen af stacken inde på floppet, hvorfor jeg ikke tror at hans rr range/calling range varierer meget.
hov, har potsize forkert på floppet. er rettet nu... har da lavet lidt en koger da jeg postede de hænder igår
Synes det er vild så mange mennesker der bare har et default play hvor de rykker stakken ind, det er imo et kæmpestort leak. Han raiser GIGANT stort, hvilke gør det rigtig nemt for os at få pengene på enten turn eller river. Der er ingen grund whatsoever til ikke at give ham lov til at lave et eller andet hovedløst bluff, istedet for at raise med den der "ja han er jo commited alligevel tankegang", der er langt langt mere value i at calle.
Sorry, havde ikke set villains stackst0rrelse, jeg skubber indover. Havde det vaeret for 100 BB's havde jeg callet floppet.
Call for at få det ind på turn eller reraise ai på flop er lige godt imo - bare du aldrig nogensinde folder.
QJ er noget nær det højeste han kan have og er bare bad luck.
@joonas
Mod en shortstack, der har comitted sig selv med draws? Jeg er absolut ikke fortaler for at blæse folk af deres bluffs, kan meget bedre li at forholde mig passiv et godt stykke ind i hånden i det fleste spots, så vi får så meget info som muligt, men her caller han jo også PP lavere end Q, og så er der altså mange scarecards for ham, som han kan lukke ned på. Obv, hvis vi ved han bare er en syg tyr, der stanger stakken ind uden omtanke, yessir, så er vi enige i at trappe, men imo slet ikke her
@Uffe
På alt andet end A, K og ♦? A el K er da gode kort for vores hånd, med mindre han specifikt har FD m A/K... Og hvis han laver et hjernedødt bluff her, er det endda kort han måske vil bluffe videre på. Imo, hvis vi caller flop, er det obv for at trappe, og det betyder stort set vi ikke kan folde, om det så er K♦ der turner...