Hej
Endnu en hånd fra denne session hvor jeg er i tvivl om hvorvidt mit riverspil er ok eller dårligt.
Villian har jeg 179 hænder på og spiller 35/24/1,4 med en 3bet% på 0 !!!
Hero har spillet 24/21/4 med 3bet på 12% på dette bord og har været meget aktiv, men har også fået hænderne til det.
NL Holdem $2(BB) Replayer
SB ($200)
BB ($258)
Hero ($644)
UTG+1 ($204)
CO ($23.75)
BTN ($40)
Dealt to Hero J:♦: A:♦
Hero raises to $6, fold, fold, fold, fold, BB calls $4
FLOP ($13) 6:♦ A:♠ 2:♣
BB bets $13
Hero calls $13
TURN ($39) 6:♦ A:♠ 2:♣ 3:♥
BB checks
Hero checks - skal den bare valuebettes?
RIVER ($39) 6:♦ A:♠ 2:♣ T:♦
BB bets $39
Hero ??
Syntes normalt når folk byder fuld pot så er det enten monster eller air.
Sugeren
NL200 - TP river beslutning
Call. Fint spillet.
Jeg better turn - men folder til rr.
Som spillet folder jeg river.
Hans AF tyder herunder på en spiller, der er Loose/stealer PF - men ret reel på floppet og frem.
Ja fint spillet på det her tørre bord. Caller altid river. Hvis bordet havde været drawy på turn, er vi så enige om, at vi bet-folder?
Vi kalder riveren. Det er sjældent, at sådan en modstander leader en virkelig god hånd på floppet. Derfor taber du nok kun til AT.
Jeg synes ofte, at der bliver vist et eller andet hovedløst op i denne situation. Hvorfor skulle han bette fuld pot? Du viser jo svaghed på turn, så han burde vel bette lavere for at få betaling.
Givet det tørre board og at du er UTG, synes jeg turn check er helt standard. Meget sjældent du kan få 3 valuebets ind imod dårligere her. Det, at han formentlig ikke renakker AK/AQ her, taler også for turn check.
I teorien kan man vel folde river, men gør det aldrig i praksis.
Man kan jo heller ikke folde i teorien. Spottet er et helt klart call som udgangspunkt, det vil være både teorien og praksis.
Det der kan hælde det til måske at kunne folde, heck endda raise, er de reads vi udvikler os. Dem har vi ikke her, og tager derfor en beslutning der er +EV ud fra hans range, og den er et call :)