Hey!
Var i gang med at isoraise UTG limper men BB caller. Han er ukendt og har kun spillet en enkelt orbit inden denne hånd. Han virker dog regish og jeg gætter på han har det samme umiddelbare indtryk af mig.
Hero ($437)
BB ($203)
UTG ($429)
UTG+1 ($239)
CO ($200)
BTN ($211)
Dealt to Hero Q♥ A♥
UTG calls $2, fold, fold, fold, Hero raises to $10, BB calls $8, fold
FLOP ($22) T♥ J♠ 3♠
Hero bets $16, BB calls $16
TURN ($54) T♥ J♠ 3♠ A♦
Hero bets $35, BB calls $35 <----- han tanker lidt her i ca 15 sek.
RIVER ($124) T♥ J♠ 3♠ A♦ 6♦
Hero ?
Stacks er effektivt 142 på river. Hvad er river action og hvorfor?
Har selv nogle tanker om spottet men vil gerne lade andre komme med input først.
NL200 TPGK, river beslutning
Som std, v-bet her, gør du også med AK og de to hænder spiller ens på river.
Der kan være et argument for at checke bag, så vi kan se hvad han caller med OOP og hvorfor han tøver på turn, men som std vil jeg tyre en 60-70 stk ud i ham på river
$59 herfra. Tror han ville raise 2 par eller et set på det board, det er rimelig drawish. Hvis han så kommer over nakken på mig bliver jeg nok nødt til at calle selvom jeg ikke er glad for det.
Hvad betaler villain et valuebet med her? Stort set kun hænder, der slår dig. Samtidig folder han ingen hænder, der slår dig.
Jeg checker og betaler kun et skub, hvis "følelsen" er der.
Jeg er på check-vognen. Der er 2 straightdraws der ikke har ramt + flushdrawet der misser og det er hænder, der ikke caller dig på river, men muligvis vil skyde bluffs din vej. Desuden tror jeg ikke KJ caller et riverskud.
Check Call is the way to go.
bet/fold 80$
Hvis villain forstår poker, så ved han, at du skyder turn med hele din range.
Hans betænkningstid på turn kan være AT/AJ, men han ville søge mod midten på floppet med JT eller 33, og han kan godt calle dit riverbet her med KJ, QJ eller A♠X♠
rasken er spot on.
Bet/fold 70-80ish.
Er også med Rasken her, men omvendt synes jeg heller ikke C/C fejler noget, og det kan måske spare dig nogle penge, hvis villain kun skulle bette 5-60 ish...
Jeg tror enten han sidder med Q9, måske flush træk, og sin busted straight, eller en J10.
Så jaa nu jeg tænker mig om, så er C/C måske bedst imo...
Jeg synes om at bette 80$ på river
Kalder også de sidste ca 60$ fra ham hvis han går all-in.
Synes ikke at vi kan bet folde.
Mvh Simon
Bemærk at effektive stacks er 100BB
Har i set det jer der vil bet folde?
Mvh Simon
Villain kommer ALDRIG indover vores riverbet med en dårligere hånd, så jeg sparer gerne de sidste 60$, selvom vi får tilbudt en kanon pris.
rasken said it again. Damn en vismand!
jeg synes virkelig du er way off i næsten alle dine analyse indlæg -ST- :)
@ST
Hvad mener du han bluffer for 60$ mere når vi better 80$? Det kan godt være vi får fede odds, men hvad nytter det at få 5½-1, hvis vi ikk er gode 1 ud af 5½ gang?
Ja jeg har også besluttet mig for at bet/fold er bedst mod en ukendt villain af de grunde som er nævnt ovenover.
Dog skete dette:
RIVER ($124) T♥ J♠ 3♠ A♦ 6♦
Hero checks, BB bets $142 (AI), ----> lidt hurtigere ca 10 sek.
Hero ?
Det er satme close det her... Altså, call er nok spew, når vi ikke har bedre reads på ham, men omvendt, når du checker der, har du bare aldrig en hånd der kan klare nogen type heat. Og hvis han er std aggro nl200 spiller, 3better han KQ relativt ofte pre, samme med AJ, AT. KQ vil også raise flop ofte, såfremt den bare caller pre, så alle 3 hænder er mulige, men ikke ret sandsynlige. Så er der 100000 busted draws, A♠6♠ og T♠6♠ er ikke utænkelige. Jeg ser ham ikke bare flatte 333 på flop, da det board er så vådt som det stort set kan blive. Jeg ender nok med at snakke mig ind i et call, men jeg er ikke glad for det....
@walth
Hvorfor vil du betale all-in nu og ikke før?
Vi kender ikke villian,har ingen stats.
Hvis man ikke vil betale de sidste 60$ er det vel mere oplagt at C/F eller C/C River end B/F ?
Eller hvordan ser du på det?
Mvh Simon
Hvordan sammenligner du et bet-call med et check-call? Hans range ændres jo betydeligt.
Og nej, jeg er dybt uenig i din betragtning.