Villain spiller 28/23, 9% 3b. Han caller 12% opens af 49 mulige fra BB. 2/15 C/R.
Smider vi stacken til midten på flop, blot caller og afventer en non-♥turn, eller simpelthen folder flop. Vi må forvente han sqz'er AQ mostly pf.
***** Hand History for Game 51867348541579 ***** (On Game)
$200.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, October 27, 10:32:32 ET 2011
Table Cleveland (Real Money)
Seat 10 is the button
Seat 4: varosi15 ( $119.85 USD )
Seat 5: Pek1ngDuck ( $200.00 USD )
Seat 8: AndrewVlahov ( $277.40 USD )
Seat 9: pdcp2s ( $65.30 USD )
Seat 10: Hero ( $243.00 USD )
varosi15 posts small blind [$1.00 USD].
Pek1ngDuck posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ Q♦ K♥ ]
AndrewVlahov raises [$6.00 USD]
pdcp2s folds
Hero calls [$6.00 USD]
varosi15 calls [$5.00 USD]
Pek1ngDuck calls [$4.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 7♠, 2♥, Q♥ ]
varosi15 checks
Pek1ngDuck checks
AndrewVlahov bets [$16.00 USD]
Hero calls [$16.00 USD]
varosi15 folds
Pek1ngDuck raises [$60.00 USD]
AndrewVlahov folds
NL200 TPGK vs c/r på tt-flop
Der bliver c-bettet 4-vejs og derefter flattet, jeg synes vi har et ret let fold til hans raise. Jeg tror oftest du vil se 77,22 og maybe et par A-høj FDs - bare ekstremt sjældent folk bluff-raiser et c-bet 4-vejs, og specielt ikke med en caller bagved. Det er meget muligt det er exploitable at folde KQ, men det skal vi slet ikke bekymre os om. Begge jeres range er super stærke, så du skal have en meget god grund til at tro villain kan fucke med jer her, før du spiller tilbage med TPGK i sådan et spot.
Forslag til PN: til/fra-funktion af auto +1 til n1co18 i alle analysetråde.
@ Yarx
+1 n1co18 i alle tråde ----- næsten alle +1 :-)
Og ja det er næsten lidt surt, man kan jo ikke komme med noget når han har været
der.
Jeg gør mig virkelig umage for, at se om der ikke er et alle andet jeg kan være
uenig med ham i. Men i denne, som så mange andre noooo :-/
Bør villain ikke have en pæn del Axhh kombinationer, eller regner i med at han squeezer dem pf from time to time?
Er det virkelig et no-brainer fold, det her?(btw hvor dælen kan jeg se villains sqz-procent i min hud?
@lang
Tænk over vi nu sidder og håber på at bunden af hans range er noget vores hånd er 57%/43% imod, mens toppen er noget vi er 5/95 imod = Tror i hvert fald vi skal have set ham lave ballade i lign. spot, før vi kan overveje meget andet end et fold.
@Laur
Det er jeg godt klar over, men der er samtidig en pæn portion døde penge i puljen, hvilket jeg måske tænkte kunne opveje det..
@Guys
Snapfolder i KJhh i spottet?
@Tue
Ja, KhJh er endda et endnu lettere fold, hvis vi mener langt størstedelen af hans range er 22, 77 og A høj flushdraws. De eneste andre FDs han kan raise er 8h9h, Th9h, Th8h og måske noget 5h6h, så han har nok i alt flere FDs der dominerer os end omvendt + han kan have sets og at han nok aldrig har pure air