REG1 spiller noget 21/15/3.2 over 400ish hands. Vudere ham som en af de dårligere regs. Vi har ikke battlet endnu i denne session. Har desværre ikke mere på ham.
TARD!!! spiller fantastiske 65/15/3.5 men kun over 20 hands, så ingen reads der.
Seat 1: HELT ( $206.00 USD )
Seat 2: DONK1 ( $249.00 USD )
Seat 3: TARD!!! ( $535.94 USD )
Seat 4: REG1 ( $267.70 USD )
Seat 5: REG2 ( $437.00 USD )
Seat 6: DONK2 ( $152.70 USD )
REG2 posts small blind [$1.00 USD].
DONK2 posts big blind [$2.00 USD].
Dealt to HELT [ A♥ J♣ ]
HELT raises [$7.00 USD]
DONK1 folds
TARD!!! calls [$7.00 USD]
REG1 calls [$7.00 USD]
REG2 folds
DONK2 folds
** Dealing Flop ** [ 9♥ J♥ 8♠ ] POT: $24
HELT bets [$18.00 USD]
TARD!!! calls [$18.00 USD]
REG1 raises [$86.00 USD]
HELT is yet again confused...
Hvad gør PN?
NL200 TPTK 3 way drawy flop
Raise og dodge hans draw, med fare for at vi mister donken i potten. At folde TPTK på sådan et drawy board er virkelig skidt, især med A i farven. Call stinker, da der er en million kort du/villain ikke vil se på turn.
Du raiser UTG, better ind i 3 mand med en drooler på et J98tt board, og en kegle nit raiser stort og vil meget gerne AI. Det er the easiest of folds ever.
joonas +1
Det kan da aldrig blive andet end et fold
forstår heller ikke helt sørenmatias her, vil du bare gå død med TPTK i 3 way mod semi nit? Jeg folder også rimelig hurtigt.
Syntes der er for mange aspekter der tæller for et fold:
- Ikke just noget oplagt bluff-spot for en NIT´ish spiller. Bet størrelsen underbygger dette, men syntes ikke det giver nærmere indikation af om det er et stærkt semi-bluff (FD, OESD, Kombi) eller en stærk hånd (min 2 par), syntes man ser begge dele.
- Du har A if, hvilket trods alt tæller lidt mod et FD = giver dig bagdørs, men øger trods alt andelen af villans stærke hænder
- Du åbner UTG, hvorfor vi må forvente villan ofte stadig har JJ, 99 og 88 i hans range.
- Der er trods alt en bag os. Ikke umiddelbart en vi bør frygte, men må alligevel tælles med, da han med de stats jo kan finde på at gøre det med alt fra nuts til bund par, men den sidste caller han nok ikke med :-)
Samlet vil jeg derfor forvente vi enten er ret langt bagud (min. 2 par), eller forholdsvist marg. foran (mod stærkt draw) = jeg syntes det er et ret let fold
Jeg synes helt klart også at det er et fold, men jeg er slet ikke sikker på at jeg c-better det flop. Det rammer bare lige ned i alt som slår os, eller er på draw. Spørgsmålet er dog om det er endnu værre at check/calle, da vi vel ender med at kan blive barrellet af hånden relativt let.
C-better PN her på så drawheavy bord, som også inkluderer mange 2 par og set hænder?
Klart at den som spillet nok viser sig at være fint at der blev c-bettet, men det er bare et sygt klamt flop at spille videre på.
Hvis du ikke kan gå død på det her flop med TPTK så er der noget galt med dit image ;-)
easy fold, det er ikke engang sikkert at han raiser sine draws, og der er godt nok mange completede hænder i hans range på det board.
@Søren
Så du er bare herre LAG, og mener så du skal insta ind med AJ? Hvad er villains raising range?
Jeg vil antage at hans range er alt han mener spiller godt mod donken i position, hvilket vil sige en meget bred range, der i mine øjne inkluderer QJ,KJ,T8,JT,8x♥ og diverse draws. Laur har dog gode argumenter for fold, og det er muligvis marginalt bedst, men i praksis folder jeg aldrig. Leak?
Som Laur og andre: Samlet vil jeg derfor forvente vi enten er ret langt bagud (min. 2 par), eller forholdsvist marg. foran (mod stærkt draw) = jeg syntes det er et ret let fold
Jeg checker i øvrigt flop her en del af tiden, især hvis jeg har et godt indtryk af, hvordan REG1 spiller diverse hænder/flops postflop ip når checket til af initialraiser.
jeg tror godt nok ikke han raiser alle de hænder ud nævner der SørenM, desuden har du vel udeladt nuts, tror du ikke han raiser QT??
Jo han raiser selvfølgelig også nuts hænder, men jeg skriver bare hvilke hænder hans range også inkluderer...
@SørenM
Jeg har lige lavet en hurtig udreging i pokerstove... Hvis reg1 raiser alle nuts hænder samt en bredere range med QJ, KJ, T8, JT, 8x♥ og diverse draws samt at han altid caller et skub og donken altid folder, så er det jo fint nok at komme ind, men for det første er vi nødt til at vægte hans brede raising range lavere end "nuts rangen," da vi ikke ved, hvordan han spiller, men generelt må formode at, der er større sandsynlighed for at han vil raise nuts hænder end hænder fra den brede range... Set i et vakuum, hvor donken altid folder og reg1 caller AI med hele hans raising range, så bliver det et fold, hvis vi vægter nuts rangen med 100% og den brede range med 50%... Vægter vi også den brede med 100%, så er det et skub, men det ville være meget forkert at benytte 100% som vægt! For det andet, så regner jeg ikke med det vil gavne vores equity, hvis donken skulle finde et call frem, hvilket selvfølgelig trækker yderligere i retning af et fold... Har dog ikke lige lavet udregninger på et call fra donken...