Spillet er NL200 på ongame
Hero har spillet ret tørt på dette bord: 18/12/1,5 med en 3-bet på 14% (3/22) over 77 hænder. Ud fra stats kan jeg se at jeg har været til showdown 4 gange og vundet de 2 - jeg husker dog ikke hænderne specifikt.
herbes77 er bordets donk og spiller flotte 56/22/3,2. Han er dog ikke interessant i denne hånd.
onkimato (villain) er ikke en reg ifgl. stats og spiller 27/20/1,9 med en fold-to-3bet på 89% (8/9) over 130 hænder. Hans W$SD er 83, hvilket er ekstremt højt, men det er også en lille sample.
Hans AF fordeler sig sådan her: 2/1/oo
Læg mærke til stacksizes
Seat 9: Razga4 ($306.25)
Seat 10: hebes77 ($184.75)
Seat 1: maXXmilian ($199)
Seat 3: onkimato ($372.45)
Seat 8: melg6 ($94.70)
Razga4 posts small blind ($1)
hebes77 posts big blind ($2)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Razga4: [A♠, K♠]
maXXmilian folds
onkimato raises $6 to $6
melg6 folds
Razga4 raises $19 to $20
hebes77 calls $18
onkimato calls $14
--- Dealing flop [K♥, 9♥, 7♠] - Pot: $60
Razga4 bets $43
hebes77 folds
onkimato calls $43
--- Dealing turn [T♦] - Pot: $146
Razga4 checks
onkimato bets $110
Jeg er i tvivl om hva vi gør på turn og frem?
Please help
\Razga
NL200: TPTK 3-way 3-bettet semideep
Jeg kan ikke give villain credit for hans linie her. Han flatcaller et meget drawy flop, efter du har bettet 3/4 pot ud i 2 mand. Desuden er der mange kombodraws, etc, som han kan have. I ender helt sikkert til midten, når du skubber indover, men imo viser han oftest kombodraw, naked draw, eller KQ, muligvis endda AK.
Når I er lidt dybere og du er OOP kan jeg godt lide et lidt større rr preflop. Dog ikke det vigtigste i verden.
Jeg tror du mister for meget value ved at checke turn, da en stor del af hans range må være KQ,KJs,JTs,JJ ish hænder som ikke folder hvis du bare better omkring 70. Folk er ikke glade for at folde par og straight draw hænder til små bets :-)
Synes din hånd er god for ofte til at slippe væk. Da I 150x deep, du ikke har 3bettet så stort, en fisk har coldcallet og han har position vil hans PF range nok være noget bredere end normalt.
Bump
Vil gerne have flere inputs før jeg selv kommer med mine tanker.
Ligner umiddelbart en bet-bet-bet situation. Som spillet check-raiser jeg allin på turn.
Når villain kalder floppet EFTER at fisken har foldet, så slowplayer han næppe. Hvis han havde kaldt på mellemhånd var der større chance for et slowplay for at lokke fisken med uagtet at det er et DH board.
Da I er lidt dybere end normalt, så tror jeg ikke villain raiser svage draws (f.eks 86 eller JT uden flush draw), men det er ikke så mange draws der completer på turn, så jeg better igen for value mod Kx og andre draws.
Jørn