NL200 - TPTK mod shorty

#1| 0

Readless, da villain kun har siddet ved bordet i ca et orbit, udover at han sidder med ½stack og jeg formoder derfor ikk han er specielt skarp.

Fint at skubbe turn ?

Sku den ha haft mere på flop ?

Seat 4: GEORGEGAKIS ($92 in chips)
Seat 5: HERO ($156 in chips) AQ
Seat 9: burgerx2l ($224.40 in chips)
Seat 10: CheckFoldAny ($206 in chips)

ANTES/BLINDS
burgerx2l posts blind ($1),
CheckFoldAny posts blind ($2).

PRE-FLOP
GEORGEGAKIS calls $2,
HERO bets $10,
burgerx2l folds,
CheckFoldAny folds,
GEORGEGAKIS calls $8.

FLOP [board cards: 6,Q,9] ]
GEORGEGAKIS checks,
HERO bets $15,
GEORGEGAKIS calls $15.

TURN [board cards: 6,Q,9,4 ]
GEORGEGAKIS checks,
HERO bets $70

09-06-2008 13:52 #2| 0

Pengene skal ind på turn, men jeg havde budt minimum 18 på floppet... Byder du 20, så er der 63 i potten på turn, og villain sidder på 62...

09-06-2008 15:23 #3| 0

better halvdelen af hans stack istedet og caller push. Rester på river. Synes ofte sådan et monsterbet som det du laver kun bliver callet ned af the goods. Donks/semidonks tænker ikke over hvor meget du vil bette på næste street og at han derfor er commited til at calle sine sidste 30-35 på river med TPWK eller lignende med en pot der på river vil være 120.

09-06-2008 15:35 #4| 0

Når du nu rammer, så skal du allerede på floppet bestemme dig for, hvad du gør. Oftest vil jeg sige, at jeg i dette spot potter floppet, og skubber tæt på any turn. Tror kun det er en K på turn, der gør jeg ikke skubber, checker han river, pusher jeg for value, ellers caller jeg hans bet.

Denne turn er instaauto push. Nu better du kun 15 på floppet, hvorfor jeg ikke bryder mig om et overbet push på turn. Bare bet like 35-40, og call push obv.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar