Hej,
Nedenstående er mod en regular som spiller rigtig mange borde 10+ og han betaler light af - derfor jeg vælger at bette 3 streets. Har set ham betale af med TP + any kicker hvor han C/C ned.
Jeg har 1604 hænder på ham og han hedder 17/12 med 3bet% på 3,3 og AF på river på 2,2.
Jeg har spillet 19/16 på bordet men er usikker på om han ved dette da han spiller så mange borde.
NL Holdem $2(BB)
SB ($385)
BB ($216)
Hero ($226)
BTN ($281)
Dealt to Hero A:♠ J:♣
Hero raises to $6, fold, fold, BB calls $4
FLOP ($13) 3:♥ 8:♣ J:♦
BB checks
Hero bets $8
BB calls $8
TURN ($29) 3:♥ 8:♣ J:♦ T:♥
BB checks
Hero bets $16
BB calls $16
RIVER ($61) 3:♥ 8:♣ J:♦ T:♥ 2:♥
BB checks
Hero bets $28
BB raises to $78
Hero ?
Autobetalt eller instant mucker vi bare her og kommer videre?
Har svært ved at se hvad han gør dette med som vi slår, på den anden side giver han linie ikke mening med mindre han har ramt noget backdoor flush eller 2 par på turn.
Sugeren
BB wins $115
NL200 - TPTK møde CR river
Hans linje giver ingen mening. Hvis han ikke raiser turn, hvorfor raiser han så river? 2eren har nok ikke hjulpet ham, men måske at det var en hjerter. Han kunne sidde med 8h9h, 8h7h. Du får dog over 3:1 så jeg caller og ser hvad han spiller sådan der...
Én som spiller 10+ borde, med af på 2.2 på river er sjældent ude i snavs her.
Det ligner et kombi draw der har ramt.
Jeg mucker.
Dobbeltfloat river raise bluff? Næppe. De spillere der kan finde på det, ved du hvem er gennem dine reads, og mon ikke du bare skal give den til ham. Jeg folder :)
Det er et fold, han repper backdoor flush, evt med J♥.
Da du laver et induce value bet på river skal du være klar til at snappe et raise, når du så er i tvivl er det dum at lave et sådan bet. Hvis du vil have et nemmere valg skal du sige 48 på river. Hvis han raiser dette er det et nemt fold, da det er et meget trixy sted at bluffe for en der spiller 10+ borde.
Ha en plan for dit bet!
Havde vi så callet hvis riven var 2♠ fx?
Er jeg den eneste som better turn lidt hårdere mod denne type spiller, som tidligere har c/c ned med TP any kicker? Jeg vil hellere sige ca 20-22 på turn.
Bet 21 turn og 1/2-3/4 pot river og fold til raise.
Som spillet fold, selvom du better lavt og inducer bluff, vil jeg stadig folde jvf. din beskrivelse af villian.
Selvfølgelig har han stats på dig. Der er jo ikke nogen der 10-tabler uden en tracker.
Jeg tror du kan være meget sikker på at han har ramt bagdørs farve her. Hvis han har TP kalder han jo bare ned som du har set før, og en 10-tabler laver sjældent fancy c/r river bluffs. Nemt fold.
EDIT: Bet iøvrigt mere på alle streets.
"Autobetalt eller instant mucker vi bare her og kommer videre?"
Det irriterer mig voldsomt når folk skriver det. Ved du godt at autobetalt betyder at det er et meget let call og instant muck betyder at det er et meget let fold? Når du er i tvivl (du poster herinde!) må det være fordi du mener det er en close beslutning. Ergo er det hverken autobetalt eller instant muck.
Man er heller ikke i tvivl om en film er pisse-god eller elendig.
Tak for svar
Nej ikke mine std bets - lidt i underkanten da jeg faktisk troede han sad med en weak J og derfor ville have value.
Men river valuebet er mit std valuebet på ca. 50% pot.
Jeg valgte at mucke da jeg ikke så hvad jeg slog.
Efterfølgende så jeg ham gøre det samme 2 andre gange i samme session, hvor han sad med monster hænder begge gange, så tror han sad med flushen efter det.
Betaler vi river hvis det ikke er en ♥ ?
"Nej ikke mine std bets - lidt i underkanten da jeg faktisk troede han sad med en weak J og derfor ville have value."
og
"Nedenstående er mod en regular som spiller rigtig mange borde 10+ og han betaler light af - derfor jeg vælger at bette 3 streets. Har set ham betale af med TP + any kicker hvor han C/C ned."
giver ikke mening...kan du ikke selv se det? Bet mere som de andre, og bet/fold river imod 10tabling meganit der c/raiser river (saadan cirka aldrig bluff).
Temmelig klart fold, du har skrevet hele svaret i dit oplæg.
Sætter ham på 8♥9♥ ;)
@ Analpirat
Okay så, 8♥9♥v og J♥Q♥ men heller ikke mere! ;)