Holla drenge.
HERO har lige sat sig ved bordet og postet BB. Det er min aller første hånd. Både VILLAIN og HERO er derfor readless.
Seat 8: x ( $203.05 USD )
Seat 9: HERO ( $200.00 USD )
Seat 10: x ( $264.00 USD )
Seat 1: VILLAIN ( $200.00 USD )
Seat 3: x ( $422.95 USD )
x posts small blind [$1.00 USD].
HERO posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ K♠ J♠ ]
x folds
VILLAIN raises [$6.00 USD] (CO)
x folds
x folds
HERO calls [$4.00 USD] (BB)
** Dealing Flop ** [ A♦, J♦, J♣ ] POT: 13$
HERO checks
VILLAIN bets [$7.00 USD]
HERO raises [$22.00 USD]
VILLAIN calls [$15.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 4♠ ] POT: 57$
HERO bets [$43.00 USD]
VILLAIN calls [$43.00 USD]
** Dealing River ** [ 5♦ ] POT: 143$
HERO?
(stack: 129$)
Edit: stack- og potsizes
NL200: trips oop
B/F like 75-80 stykker. Du får stadig value fra Jx, og ser ham aldrig nogensinde bluffshove i det spot.
Du mangler potsizes. B/F også af samme grund som Dimensiom.
Vi har 129 i stakken og potten er 142 - shove FTW!
Ved at stikke 80 i billetten efterlader vi os selv med 49 i en pot på 351, hvis villain shover... c'mon please, så vil jeg nærmest hellere open-mucke! ;-)
Ingen af jer har vel nogensinde en flush i dette spot? Og Turnbettet er vel netop sizet så vi kan pushe ca alle rivers?
Jeg er ikke helt sikker på at jeg bryder mig om preflop når vi er ganz readless OOP
Helt sygt at b/f i det her spot. Shower for value, og er glad for et kald, hvis han har en flush, skrives der en calling station note.
Er det ikke fuldstændig ligemeget, hvad odds vi får, hvis villain aldrig nogensinde bluffer? En standard NL200 spiller, laver jo ikke bare lige QQ om til et bluff her.
@Razga:
Du siger jo selv at vi netop er helt readless så Villain kan sagtens have en flush (vi aner ikke om han er donk eller ej selvom man måske kunne foranlediges til at tro at han er sane given stack og bettingsize (@OP: hvad er hans nick? Det kunne give dig yderligere indikationer)).
Men derudover, hvis han kan have en flush kan han også have mange andre hænder han betaler med.
@OP:
Jeg kan ikke se hvordan det nogensinde kan blive andet end et jam. Hvad mener du selv alternativet er?
@djow
Enig. Vi aner ikke om han er donk som spiller en flush sådan her, men tendenserne ser ikke sådan ud.
Shover helt klart, tror de inducer langt flere calls end et lavere bet. Hans range er primært Ax og Jx, tror sgu de fleste flushdraws mucker eller jammer turn hvis han bare er det mindste tænkende.
Ok, det var en nobrainer.
Jeg blev obv. owned af Q♦T♦, da jeg skubbede.
Jeg var ikke sikker på om ukendt villain ville kalde ofte nok med Jx/Ax kontra de gange han har flush. Jeg skal jo ikke skubbe river særligt ofte før det er korrekt for villain at kalde både flop og turn med et flushdraw.
@Razga
Vil du hellere 3bette eller folde preflop?
@Rask
Enten eller tror jeg. Hader bare at spille OOP uden initiativ med en halvsvag handske mod en villain vi aner intet om.
@Razga
KJ♠ i BB mod standard CO-raise (dog ukendt villain) bør jo nærmest være toppen af vores calling range... at folde er et minimalt step under at brænde sedler.