NL200 - Trips river møder CR

#1| 0

Hey,

Lige spillet denne hånd og river var lidt blah - sad med fornemmelse han repper sgu wierd men på den anden side syntes jeg heller ikke så meget om min hånd pludselig.

Villian er regular tørkage som spiller 17/15/1 (over 1241 hænder) og Hero har spillet 23/21/4 i denne session med 3bet på 7%.

Villian har jeg note på han donk leader ofte (HEM siger 25%) men giver altid op turn hvis han er marginal/weak. HEM siger også han folder 77% af gange vs bet turn.

Turn spillet kan måske diskuteres da vi har SD value men eftersom min note sagde han gir op, så var planen at tage den ned der og komme videre.

Seat 3 is the button
Seat 1: kdj07 ( $211.60 USD )
Seat 2: HERO ( $393.60 USD )
Seat 3: ZonaVx ( $87.00 USD )
Seat 4: TiltForFreeSD ( $734.65 USD )
Seat 5: VILLIAN ( $276.45 USD )
Seat 6: sadflksdfe ( $405.45 USD )

TiltForFreeSD posts small blind [$1.00 USD].
VILLIAN posts big blind [$2.00 USD].

** Dealing down cards **
Dealt to HERO 6 7
sadflksdfe folds
kdj07 folds
HERO raises [$6.00 USD]
ZonaVx folds
TiltForFreeSD folds
VILLIAN calls [$4.00 USD]

** Dealing Flop ** 5, 2, 7 Pot: 13$

VILLIAN bets [$8.00 USD]
HERO calls [$8.00 USD]

** Dealing Turn ** 5, 2, 7, Q Pot: 29$

VILLIAN checks
HERO bets [$18.00 USD]
VILLIAN calls [$18.00 USD]

** Dealing River ** 5, 2, 7, Q, 7 Pot: 65$

VILLIAN checks
HERO bets [$38.00 USD]
VILLIAN raises [$120.00 USD]
HERO ???

Ifølge HEM har han aldrig CR river før og han har en WTSD 28%

Betaler vi eller folder?

Hvilken range slår vi foruden air som spillet?

Sugeren

03-06-2010 16:16 #2| 0

Jeg checker nok bare turn bag - du er vel reelt ude i noget bet for info på turn, no? Altså når du vil folde river her, så går jeg ud fra du folder turn ca. 10/10 gange, hvis han CR dig?

Jeg er btw lidt interesseret i din river-sizing - personligt synes jeg ikke, den er specielt god?

Jeg kan langt bedre lide at bette småt for at induce eller bette større, fordi han ssv. caller den samme range, om du siger 38 eller 55. Som spillet kan jeg sgu godt forstå, du er i tvivl. Jeg ender nok selv op med at betale, fordi "han jo repper vildt tyndt", men jeg tror ikke, det er ret godt.

03-06-2010 16:36 #3| 0

spiller ikke normalt cash men svarer lige alligevel.

det kan godt være jeg ser spøgelser, men det lugter lidt af et floppet set pocket 55 eller 22. Det eneste der taler for et call er at du har bettet så lavt på river at du næsten har induceret et bluff men det stemmer ikke så godt overens med hans CR river stat. Samtidigt har han også et eller andet på turn da du siger han er tilbøjelig til at folde her. En Q kalder han kun med så det er udelukket. Et flush draw på turn med 5 eller et floppet straight draw med to er også muligt.

Jeg folder

03-06-2010 16:36 #4| 0

Har du nogen idé om, om villain adjuster mod dig? Hvis du har udnyttet hans donks adskillige gange og taget potten ned på turn, så tror jeg villain er ude i skæg her ofte nok til, at call på river er profitabelt. Når han er så nitty, så er der jo kun 6 kombinationer af sets (=55 og 22) og det er ikke engang sikkert, at han caller med dem preflop.

Som SS kan jeg også langt bedre lide et stort riverbet. Ja, du repper stærkere, men du repper også tyndere, hvilket er vældig fint, når du nemt kunne være ude i et bluff her.

03-06-2010 19:53 #5| 0

@SS

Checker river bag? Det er helt klart for weak imo, vi er milevidt foran hans calling range, jovidst kommer vi til at se et raise i ny og næ, men så tager vi den derfra...

@OP

Vwp, jeg spiller nøjagtig ens, såfremt du folder river. Din betsize på river er fin, for størstedelen af de hænder han har i sin range so far, er hænder der har svært v at calle 3 streets. Det er obv lettere for ham at calle her, og jeg tror slet ikke sådan en tvebak kan cr river ofte nok som bluff, så bet-fold er imo klart at foretrække...

04-06-2010 13:14 #6| 0
OP

Hey,

Guess der ikke rigtig kommer flere responses.

@SS
Ja ofc folder jeg turn altid hvis han CR mig, med det info jeg har på ham så er et turn CR fra ham noget som altid slår second pair weak kicker.

Mit bet turn var for at tage den ned + ikke give free cards til hans maybe overcards eller draws

Mht betzise river, så er det ca mit std VB size, depending ofc af board og action. Men omkring ½ pot passer fint, også fordi det han betaler med vil være marginalt i ovenstående situation.

@Alle
Tak for svarende.

Endte med at time ud, men ville have foldet i sidste ende.

Syntes hans linie er fooked op men foruden air kunne jeg ikke se hvad jeg slog. Ville bare tjekke om jeg er for weak på river med posten.

04-06-2010 16:58 #7| 0

Synes linjen er super og betsizing er ret god - bare hold øje med, specielt LAGs, kan finde det inducende at du better så småt på river.

Mod ham her, std fold :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar