NL200@Ongame
Jeg har villain til: 18/16/1.5 over 60 hænder
Han virker sane og vindende samt i stand til at folde. Jeg har 3-bettet ham et par gange før
Hero har spillet friskt til: 26/21/4.5
Texas Hold'em $2-$4 NL (real money), hand #P4-59247253-682
Table Fortaleza, 26 Jan 2008 3:44 PM ET
Seat 1: kilberry ($151.30 in chips)
Seat 3: Damrodtw ($333.00 in chips)
Seat 4: lone85 ($198.00 in chips)
Seat 6: brynte5 ($199.05 in chips)
Seat 8: Razga2 [ 10♥,10♣ ] ($212.70 in chips)
ANTES/BLINDS
Razga2 posts blind ($1), kilberry posts blind ($2).
PRE-FLOP
Damrodtw bets $7, lone85 folds, brynte5 folds, Razga2 bets $20, kilberry folds, Damrodtw calls $14.
FLOP [board cards 4♦,5♥,3♦ ] - Pot: $44
Razga2 bets $35, Damrodtw calls $35.
TURN [board cards 4♦,5♥,3♦,6♠ ] - Pot: $114
Razga2 bets $156.70 and is all-in
Like?
\Razga
NL200: TT turn overbet-bluff
Øhm. Nej.
Ville ikke putte dig på en 2 eller 7'er fra dit PF spil.
Du ligner et overpair eller FD.
Meh, hans linie er lidt semi-mærkelig. FDs skubber langt oftest floppet, ligesom AA/KK/QQ/sets/(straights) formentlig også gør det. Jeg ved sgu ikke rigtigt, jeg kan ikke finde ud af hvad hans range er. Jeg tror dog ikke jeg kan lide det, da jeg ikke kan se ham folde bedre hænder end TT.
@Fitty
Du ser ham ikke folde større par? Min linje er også en jeg ville tage med 22-77.
Du skal også se på hans aggro-factor. Tror faktisk ikke han skubber ind over med FD.
@ Razga
Har set på hans AF :-)
Du beskriver villain som "sane og vindende", og en sådan gut skubber altså et FD her 11/10 gange. I øvrigt sætter han dig nok stort set aldrig på 22/77, så jeg tror han alt for tit får talt sig ind i at calle med en JJ-hånd.
99-88 folder han nok, men dem vil vi jo gerne have et call fra :-)
Ja, ved det godt, meeeeeeeeeeeeen langt de fleste skubber altså FDs her, så det må vi også gå ud fra i denne situation imo.
Hvis vi tænker på hvilke hænder villain spiller således, hvilke hænder der rammer turn således at vi er bagud + hvilke vi kan skubbe væk af disse, så kommer man meget hurtigt til den konklusion at dette er et forfærdeligt bluff.
@razga
Du 3-better alle par eller hvad? Synes hvert fald det er at smide en masse value væk ved at 3-bette med 22-77...
/Michael
Hvorfor står der "Texas Hold'em $2-$4 NL ", når det er 1-2$?
Mht. hånden.
Jeg ville 3-bette større PF.
Men som spillet hælder jeg mest til et C/F eller C/R på Turn afhængigt af reads på ham.
Hey,
3-bet større pre, du er oop efter floppet.
Jeg er i øvrigt enig med HK