Hey guys.
Villain spiller 21/17/2.8 over 746 hænder. Ser ham som en semi ringe spiller. 3-bet % på 5.8 og folder kun 24% til 3-bets - så skulle nok have 3bettet pre for value. Tror han ser hero som 26/22/3.5 med en 3-bet % på 7.2. Vi har ingen dynamik i denne session. Det er første gang han CR turn ud af 12 mulige
Seat 1: mika94400 ( 54.12 )
Seat 2: Pr0fPanik ( 261.65 )
Seat 3: Cash_point ( 40.00 )
Seat 4: SeReNiTy85 ( 200.00 )
Seat 5: Hero ( 212.05 )
Pr0fPanik posts small blind 1.00
Cash_point posts big blind 2.00
** Dealing down cards **
Dealt to Hero T♣ T♦
SeReNiTy85 raises 6.00
Hero calls 6.00
mika94400 folds
Pr0fPanik folds
Cash_point folds
** Dealing Flop ** 2♣ 9♦ 2♠ - Pot: 15
SeReNiTy85 bets 10.00
Hero calls 10.00
** Dealing Turn ** 4♥ - Pot: 33
SeReNiTy85 checks
Hero bets 21.00
SeReNiTy85 raises 66.00
Synes det er meget weird, hvis han CR her for value, da de fleste bare heller vil Bet-bet-bet med deres +JJ eller hus i dette spot, men man ved sgu aldrig med sådan nogle weird semi ringe regs. Kalder folk bare her, og any river? eller?
NL200 - TT vs weird turn CR
Ved sku ikke hvad han prøver at reppe med det turnraise der. Umiddelbart er det call, og så se en river an i position. Det er vel muligt, at han har dig på noget floatish, men hvis han shover river, tror jeg sku, at det ser skidt ud.
I øvrigt bryder jeg mig ikke om turn bet. Jeg synes at potcontrol er fint her. Han folder obv. alt værre, og du får ofte ikke 2 streets value af et værre PP medmindre villain er virkelig dårlig. Desuden vil jeg hade at blive C/R som her, og vil ikke vide, hvad jeg skulle gøre. Bordet er trods alt så tørt, som det overhovedet kan blive.
Mine egne tanker omkring turnbet:
En stor del af villains range er overcards(AK,AQ,AJ,KQ,KJ,QJs) pga han raiser UTG, og derfor mener jeg turnbet er bedst, da han ofte har 6 outs + hvis han har 55-88 er der imo større chance for at få 1 streets value, da der kan komme en del overcards på river, og derved ofte mister den value vi kan få. Så hvis vi regner kun med 1 streets value af værre hænder, er det imo bedre at bette turn. Synes også sjældent folk bluffer river, og sjældent denne type villain her. For balancerings skyld er det vel også fint at bette TT her, da jeg ofte vil float
Kårl og kårl any river basically. Han ser dig som ret frisk og vi må antage han tror du floater det board her meget. Juster hvis han viser nuts op.
Medmindre du før har set ham C/R gode hænder på turn i spots som dette (hvilket du obv ikk har?), er turn bet selvf. obligatorisk her. Vi repper ikke en meter, og er bestemt ikke enig med Dimensiom i, at han folder alt værre. Han C/C vel 9x, pocket pairs og måske AK til tider.