Spillet er 4 handed. 2 donk, 1 reg og mig.
DONK1 ($345.20) 55/5/1.9 over 50 hands
HERO ($370.00)
DONK2 ($487.75) 38/17/1.5 over 150 hands
REG ($257.70)
DONK1 posts small blind $1.00.
HERO posts big blind $2.00.
Dealt to HERO [ A♠ J♣ ]
DONK2 calls
REG folds
DONK1 calls
HERO raises to $8.00
DONK2 calls
DONK1 calls
** Dealing Flop ** [ A♥, 3♦, T♠ ] Pot $24
DONK1 checks
HERO bets $18.00
DONK2 calls
DONK1 calls
** Dealing Turn ** [ J♦ ] Pot $78
DONK1 checks
HERO bets $60.00
DONK2 raises to $120.00
DONK1 folds
Action on hero, vi har $280ish bag efter vores turn bet. Ingen dynamik og desværre heller ingen reads.
NL200 TTP turn dyb vs 2 drawy board
Pas. Han tager jo den klassiske fiskespastiske linje, der bare hver gang er en monster. Problemet her er lidt, at du rent faktisk slår nogle af de kombinationer, der i fiskens hoved er nuts - altså hænder han spiller på denne måde - herunde alle 2 par kombinationer. Spillede en lignende spiller i dag - godt nok på NL100, men tendenserne hos fisk er vel de samme. Han lavede samme stunt og viste til min store overraskelse kun TP op. Jeg tror, jeg caller her og caller any river.
cc flop c/click turn = typical donk move, som SS selv skriver.. Jeg er med på Call vognen her, og så vil jeg evaluere river. Kalder de fleste rivers, men vil være tilbøjelig til at kigge på, hvor stor villains betsizing er..
Jeg folder her. Imo er det meget unlikely at han valueraiser dårligere hænder her like dårligere 2par + han bluffer aldrig. Han virker som en semi passiv donk, så jeg mener det mest sandsynlige han raiser turn med er KQ(Hvilket han har 16 combos af), derefter sets.
Tvivler på han rykker sig i banditten med like AT eller JT, i en halvstor pot med en mand bag sig også, for hans stats indikerer jo ikke lige frem at han er en kæmpe fisk.
Sick spot. Jeg tror godt man kan folde her hvis man spiller sit A-game. Alternativet er nok et call og så c/decide river, som nok oftest er et fold uden at være sikker at all.
bump.
Pukish spot.
Jeg er nok på call-vognen på turn, da jeg kun ser 1-2 dårligere hænder, der kan tænkes at calle et shove.
River bliver ultraklam, hvis han shover, men jeg tror jeg smider river, da en gut med de her forholdsvis passive stats, har en über polariseret range - især med de her lidt dybe stacks.