G´day
Skurk spiller 20/17/3 - 3bet 4% - 143hænder! har ham på 3 andre borde også, men han har ikke gjort sig bemærket og ingen notes på ham..
Hero - 26/17/5.9 på dette bord, men han burde have mig som noget 22/19/4 stykker, hvis han da bruger moderne redskaber..
$200.00 USD NL Texas Hold'em -
Table Table 125917 (Real Money)
Seat 5 is the button
Seat 1: Skurk ( $314.57 USD )
Seat 4: Hero ( $221.90 USD )
Seat 3: Susleg87 ( $37.00 USD )
Seat 6: WhtMeansFold ( $395.26 USD )
Seat 5: meisiekind1 ( $225.40 USD )
Seat 2: pedipalpus ( $200.00 USD )
WhtMeansFold posts small blind [$1.00 USD].
Skurk posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero A♣ K♣
pedipalpus folds
Susleg87 folds
Hero raises [$6.00 USD]
meisiekind1 folds
WhtMeansFold folds
Skurk raises [$18.00 USD]
Hero calls [$14.00 USD]
** Dealing Flop ** J♠ A♠ 6♦ -41$
Skurk bets [$20.00 USD]
Hero calls [$20.00 USD]
** Dealing Turn ** 5♥ - 81$
Skurk checks
Hero bets [$39.00 USD]
Skurk raises [$274.57 USD]
Hero?!
Nl200 - Turn ballade!
Snapcall?
Hvis du better turn og er i tvivl, hva du gør ved et raise, så hellere c bag.
Som spillet kalder jeg.
wow. Kan ved gud heller ikke se hvad du er i tvivl om her.
Snap it.
MVH Skod
Når du nu kun vælger at calle 3bettet, kan du jo aldrig nogensinde komme væk fra det her drømmeboard.
CALLLLLLLL
Uinteressant tråd, snap it off :)
4bet preflop like hver gang i øvrigt.
som de andre = snap
@walth
Det er vel fint at flatte 3-bet med AK en gang imellem da det jo gør vores 3-bet call range stærkere, eller er jeg helt væk?
@Jenson
mjaahh.. AK spiller bare bedst ved at se alle kort. AK er jo super at få ind preflop. Hvis vi 4better undgår vi også at blive udspillet postflop, vi rammer jo kun et par 1 ud af 3 gange ish, så 66% af gangene skal vi enten mucke floppet (evt. den bedste hånd!) eller lave et eller andet float = vi ender i sværere spots kontra 4bet-get it in.
Dette gælder selvf. 100bb poker, hvis vi er dybere kan flatting sagtens blive aktuelt.
Hvis du har lyst til at merge din call 3bet range, jamen så mix noget QQ, KK og AA ind i den i stedet for AK.
@Alle
I er nogen fårking møgtyre hele bundtet;)
Men det er nu bare en bagvender, og skurken sidder med A-K.. Han går helt i boksen, men "Cry call" skriver han i chatten, og jeg var lidt wtf..
Jeg var bare pjatrøv med 8-6♠..