NL200 turn beslutning

#1| 0

Jeg sidder med 213$ og villain har 187$. Ingen reads. 6 spillere ved bordet. UTG limper, Villian (i CO) limper, og SB completer. Jeg har 8,8 i BB og raiser til 14. UTG folder, villain caller og SB caller. Pot:41,80 Flop: 4,4,2 SB checker, Hero bet 37, Villain raiser til 74, SB folder, Hero caller (ok?) Pot:188 Turn: 6 Hero checker, Villain all-in for 99,15, Hero? Kommentarer til alle streets ønskes.

19-10-2006 15:03 #2| 0

Den er svær at spille ude af position. Jeg ville bare nøjes med at checke preflop. Jeg kan ikke se hvad han kan have du kan slå medmindre han bluffer. Uden reads vil jeg folde til hans all-inn.

/gardner

19-10-2006 15:19 #3| 0

Nemt fold. Ligner meget et slowplayed højt par, ellers fint raise preflop og på flop caller jeg også re-raise, turn er jeg væk....

Rasmus

19-10-2006 16:03 #4| 0

Jeg bryder mig ikke om callet på floppet. Du sidder ude af possition på turn, og hvad er det du caller efter??

Potten er nu så stor at villian med garanti pusher. hvis du vælger at calle floppet skal du også calle turn? hvorfor skulle 6'eren havde forbedret hans hånd?

preflop synes jeg er fin.. Den kan også checkes, men jeg raiser som regel også..

Fordi du sidder ude af possition og potten er så stor har du 2 muligheder på floppet: Push el. fold.. uden read folder jeg på floppet..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar