Villain har virker aggro indtil videre, men han har ik været ved bordet mere end et par orbits. Som sådan er jeg i tvivl om hele turn spillet. Jeg har været std tag.
Seat 1: MMK ($247.70)
Seat 2: Villain ($204.25)
Seat 3: HERO ($227.35)
Seat 4: dingel ($90.09)
Seat 5: leoledingo ($540.00)
Seat 6: IWILLWINN ($241.00)
leoledingo posts the small blind of $1.00
IWILLWINN posts the big blind of $2.00
The button is in seat #4
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO J♠ Q♠
MMK folds
Villain raises to $7.00
HERO calls $7.00
dingel folds
leoledingo folds
IWILLWINN folds
*** FLOP *** 8♠ 3♥ J♥
Villain bets $12.00
HERO calls $12.00
*** TURN *** 8♠ 3♥ J♥ 9♠
Villain checks
HERO bets $24.00 <-------- Forkert at stik ud her???
Villain raises to $72.00
HERO ????
NL200, turn med draw?
nej jeg synes det ser fint ud. Og nu folder jeg så..
/Michael
Fold er ikke en option mod en aggro villain, det er simpelthen for weak. Hvis du virkeligt føler han er stærk så call og fold evt til riverbet, ellers må du spille for stacks med det samme og sætte ham ai.
Hvilke hænder spiller villain sådan her?
Jeg synes ikke at der er mange hænder der giver mening for ham at cr på det board, så jeg vælger at sætte ham ai og spille for stacks mod TT :P
Fint at stikke ud der synes jeg. Dog, hvis du overvejer et fold nu, er et udstik meget skidt...
Jeg er insta ai i det spot der, men det er smag og behag og hvordan et shove balancerer sammen med ens spillestil
Skub!
Villains range inkluderer stadig en masse draws og hænder alá JT.
Enig med hardKare.
Push bliver kun kaldt af bedre hænder, medmindre villian er donket.
Hvis villain har J8,J9,sets og vi blot caller. Hvor ofte vil han så calle et riverpush på en Q,T,7,♥ river?
QQ-AA+AJ/KJ b/f han højst sandsynligt turn med. Hvis du mener det er fordi, at hans range består af semibluffs størstedel af tiden, så tror jeg alligevel ikke han bluffer særlig mange rivers, pga vores linie. Desuden folder han ikke nogle af de c-draws han vælger at cr turn med.
villain har svært ved at sætte os på andet end 89, FD, TJ/QJ/KJ/AJ og air, når vi ikke raiser flop, men som sagt tror jeg stadig ikke han bluffer særlig mange rivers udover de helt blanke.
Jeg forstår ikke hvorfor du ikke er tilfreds med at tage hånden ned her, da vi sjældent er bagud, og hvis vi er har vi oftest en del outs. Synes dette er et dårlig spot at optimere value ved blot at calle i håbet om, at villain bluffer resten væk på river.
ChrisJ
Hvis villain er aggro som du skriver må hans range være bred nok til at nakke på floppet i position...
Så blivere 4. og 5. streets nemmere at spille.
Aktuelt: Enig i calle turn at tage river af med odds til spar og T'ere...
damster
EDIT: ps. Imo hvis man tager flops af med suited connectors i position og rammer, så skal man ikke gå i call-mode imod en aggro villain. Hans range er bred og når han begynder at lave moves på turn og river kommer man tit i problemer sys jeg.
Jeg synes ikke om at 3-bette floppet, med mindre det er for at auto-calle et push.
Ellers er jeg enig med ChrisJ.
@Alle
Lidt forskellige svar, og jeg var også selv i tvivl. Det er virkeligt sjældent at man bliver turn c/r på nl200, og måtte derfor også i boksen og prøve at sætte villain på nogle hænder. Sets og overpar leader igen på turn, så de er imo udelukket. De enste andre hænder som jeg føte han kunne spille sådan her var 2par (måske), men oftes en hel masse 10x♥ ♠ og andre combos som min egen hånd. Ved bare at kalde, og hvis river helt blanker, føler jeg at han nemt kan bluff mig af hvad der er den bedste hånd, da jeg ik kan kalde med et weak tp.
Generelt meget enig i ChrisJ analyse, spot on m8:)
Så stakken måtte til midten, han snappede desværre.
Villain raises to $72.00
HERO raises to $208.35 and is all-in
Villain calls $113.25 and is all-in
*** SHOW DOWN ***
Villain shows A♣ J♦
HERO J♠ Q♠
*** RIVER *** 8♠ 3♥ J♥ 9♠ K♠
*** SUMMARY ***
Board: [8s 3h Jh 9s Ks]
HERO collects $408.50
Man kan jo altid suge ud:-)