NL200 turned nuts, river action deep
Han virker som std. TAG der er tabende over 1.7k hænder.
Reads: Virker ikke som typen der slowplayer.
SB ($193)
BB ($612)
UTG ($204)
Hero ($394)
CO ($680)
BTN ($206)
Dealt to Hero K♦ Q♦
fold, Hero raises to $7, fold, BTN calls $7, SB calls $6, BB calls $5
FLOP ($28) 5♣ A♣ T♥
SB checks, BB checks, Hero checks, BTN checks
TURN ($28) 5♣ A♣ T♥ J♠
SB checks, BB bets $22.50, Hero raises to $68, BTN folds, SB folds, BB calls $45.50
RIVER ($164) 5♣ A♣ T♥ J♠ T♠ ---------> stacks 320 eff.
BB checks, Hero bets $108, BB raises AI, Hero?
Potten er 592 og vi har 211 bag så vi får odds 2.8:1.
Call?
Anden river linje?
Tror sådan ca altid vi er slået af en std semi-ringe TAG her.
Hvad mener du helt præcis, at vi slår som villain tager denne linje med?
det kunne være interessant at høre hvad hans 3-bet/sqeeze frekvens er, for nemmere at kunne definere hans range?!
Giver den en del mere turn nu potten er 4-vejs og der er rigtig mange grimme riverkort som enten dræber action eller kan gøre vores hånd næstbedst :)
River er et let fold imo.
Han sq 9% men har set ham flatte TT preflop på BU vs CO+MP og backraise AI da jeg squeezede fra blinds. Umiddelbart tror jeg han sq ihvertfald AK, AA og JJ og sikkert ofte TT når han selv er i blinds.
Fint preflop. Fint flop. Fint turn - ku nok klare et par bb mere, men flueknepperi.
River:
BB kalder med en bred range preflop, da han får gode odds, og han kan derfor godt have en suited AT eller en TJ. River skal stadigvæk altid valuebettes, men det må nok blive et fold nu medmindre du har set ham lave de her plays uden nuts.
Klamt whatsoever
Jeg turbomucker jf OP .. Han virker på ingen måde fancy, og han kan have en del hænder her, som slår os.
hvilken range vil du have der skal calle dig på river , som caller et raise på turn? Ingengang en random Tc hånd vil calle dig på river, hvis han er en semi dygtig spiller...?
ved det lyder sygt, men tror et check er en god linje- muligvis et mindre bet for at induce et cr mod en af hans bustede draws....
Fold, men vi må aldrig checke bag på turn! Imo er det ret std bet-fold spot
Det er netop det jeg gerne vil diskutere, at hvorfor det er så standard bet fold? Taget modstanderens range i betragtning. Selvfølgelig har vi en god hånd, men det er ikke altid bare nok at kigge på vores egen hånd og sige: " den er god jeg value better". Hvilke hænder skulle villain calle vores riverbet med? og hvilke holdings cr han med?
Ligner et fold. Du repper jo netop det du har, eller huset. Du checker floppet, og raiser turn. Det er vist rimeligt at antage at du som preflop raiser viser sygt meget styrke, når der stadig er 4 mand i potten på turn.
Alligevel kommer villain over toppen, så du ligner en der er slået. Jeg spiller den forøvrigt som dig.
Jeg valuebetter altid river her, men det er godt nok svært at se hvad vi kan få call af. AJ er vel nærmest det eneste som vi slår, som kan kalde, samt Tx hånd, så måske det egentligt taler for at checke bag.
"Jeg valuebetter altid river her, men det er godt nok svært at se hvad vi kan få call af. AJ er vel nærmest det eneste som vi slår, som kan kalde, samt Tx hånd, så måske det egentligt taler for at checke bag."
Netop derfor ville jeg checke river, og derved håbe at induce ham til at skyde med en langt større range end han ville kalde med(f.eks. missed flushdraws, 10x, Ax osv).
Mod en donket villian ville jeg dog naturligvis altid skyde river.
@ Vanvid
Du kan ikke checke for at induce da han allerede har checket.
@vorbix
Fordi folk er calling stations, de er nysgerrige på river, og selvom vi repper like sick strong her, så caller AJ-Tx, måske endda AQ, AK (ikke sansynligt, dog). Hvorimod folk på det her niveau, slet ikke bluffer rivers ofte nok. Og når vi kan forvente at han spiller river ret ærligt, er der stort set ingenting at tabe v at bette river, frem for at checke. For når vi checker, caller vi altid hans bet. Ligesom vi altid folder til hans raise, når vi selv better... Med andre ord, det er stort set risikofrit at bette river
Og jeg tror OPs read med, at han ikke slowplayer, er ubrueligt her, tror han forventer at se en hånd som den OP har...
Jeg tror endda vi selv kan bette Tx profitabelt her, selvom det vil kræve et solidt read
@Vanvid
Du har en fin tanke med det du siger der, men når han er TAGish, så better han ikke super wide her og bluffer like never. Især når vi raiser turn.
hvis det skulle være hans calling range er jeg helt enig med at bet folde river- however ville jeg bare komme ind med en tanke om man ikke altid skal bette i dette spot, taget modstanderen i betragtning. Idet det koster et vb på river. Ydermere hvis modstanderen er dygtig er dette et rigtig godt cr bluff spot med en bustet draw.
Et bet fold er nok det bedste valg i denne situation.