BB spiller solide 75/25 over 40 hænder, og kan altså anses for at være ikke særlig god. Jeg har givet op på flop obv, men squeezer mig en sød lille turn. Raiser fordi jeg helst ikke vil give frikort til et par med en spar, kan folk bedre lide at calle og holde potten lille? Som spillet, kan vi pushe river profitabelt?
Er klar over jeg spammer en masse hænder igennem forumet med mange (sikkert dumme også) spørgsmål, men jo mere der er at læse jo bedre bliver vi da vidst alle sammen :)
On another note, findes der ikke en HH converter fra Betfair til her? Tager en krig at edite hver gang.
***** Betfair Poker Hand History for Game 411454445 *****
NL $1/$2 Texas Hold'em - Wednesday, September 10, 02:30:04 GMT 2008
Table Oxygen 134 6-max (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of active players : 5
Seat 1: parovios ( $300.80 )
Seat 2: Feng Shui ( $195.10 )
Seat 3: gattonero5 ( $101.30 )
Seat 5: HERO ( $206.25 )
Seat 6: Susi63 ( $208.25 )
Susi63 posts small blind [$1]
parovios posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ T♦ J♥ ]
Feng Shui folds
gattonero5 folds
HERO raises to [$7]
Susi63 calls [$6]
parovios calls [$5]
** Dealing Flop ** [ Q♠ A♠ 9♠ ]
Susi63 checks
parovios checks
HERO checks
** Dealing Turn ** [ 8♣ ]
Susi63 checks
parovios bets [$21]
HERO raises to [$69]
Susi63 folds
parovios calls [$48]
** Dealing River ** [ T♥ ]
parovios checks
HERO?
NL200: Turned straight på monoboard
Raiser også turn.
Er lidt usikker på river. Det kommer lidt an på om du tror villian kalder med to par eller godt kan finde ud af at folde semi gode hænder på kordinerede boards.
Jeg checker nok bag.
Raiser også turn her til hver en tid.
Du har ofte den bedste hånd her og er ikke interesseret i at give ham en "billig" river hvor han kan suge ud eller der kan komme et scarecard som ødelægger din action.
River mener jeg også er et bet.
Mvh Slot
Jeg tror ikke at villian better pot på turn, hvis han har floppet en flush. Han sidder formentlig med en hånd a la Ax med 1 spar eller måske A8.
Hvis man kender hans agg stats vil det være lettere at se hvorvidt den skal spilles. Er han passiv, syntes jeg et check skal findes frem rimelig ofte, men er han agg postflop, så et shove kan betale sig.. Når villian lader til at være komplet donk, vil han nok gerne calle et shove med to par.
@ Svenningsen
Appreciate your input osv, jeg er godt klar over de stats gør livet nemmere, og jeg poster dem helt sikkert hvis jeg har dem på mennesket. Da jeg ikke gør det i de hænder du har postet so far, behøver det ikke være en del af analysen hver gang :)
Det kan godt være at villain er en donk, men han skal være mere end ualmindelig dårlig for at kalde et value bet på river med noget som helst mindre end en straight. Det bedste du kan håbe på der sker hvis du better, er at han folder og ikke får din hånd at se.
Ellers fint spillet.