Villain er en lagish regular som spiller 26/24/5 over 300 hænder.
Vi har tidligere haft indfights, men han har lige sat sig til bordet i denne hånd.
Jeg tror han synes jeg 3-better rigtig meget og især hans blinds. Det ved jeg, fordi han flere gange er kommet ind mod mig i meget marginale spots.
NL200.
Hero: 200 $
Villain: 200 $
Villain post sb
Hero post bb
Hero: K♥Q♣
fold
fold
Villain1 Raise 6 $
Villain2 call 6 $
Villain call 6 $
Hero raises 32 $
Villain1 fold
Villain2
Villain AI 200 $
Hero??
- Irriterende spot, hvor jeg sagtens kan være foran, men den er heller ikke helt go' at calle med?
Er det bare et instafold eller timer i helt uden inden i folder? :)
NL200 underligt preflop spot
Instafold og overvej aldrig andet. At best er du oppe imod et mindre PP og ofte har han Ax. Med AQ caller jeg.
Kan godt være spottet er lidt underligt, men det er stadig et automuck :)
Jeg skal nok have AQ/AK og TT+ før et call kommer på tale
Fold,han har typisk AT AJ AQ AK og TT+ jeg synes dog godt at man kan call med 6-7s der vil du være 40-60 procent mod AK som der er meget stor sansynlighed for at han har.Men QK giver dig negativ implied odds mod hans range.Jeg kalder med AA KK QQ AK AQ og nogle gange med 6-7s fx.
Vh Simon.
@Muffies
I det spot ville jeg meget hellere kalde med 67s end KQ pga hans range
Vil nu aldrig calle med 67s uanset hvad. Kan umuligt være profitabelt.
@Muffies
Det er heller ikke noget som jeg gør ofte ,men hvis han skubber med det samme uden at tænke har han som regl AK og jeg ved at jeg er 60-40 med en 6-7s og jeg kan godt lide at gamble.
@ST
men hvis du vil være en vindende pokerspiller, må du da kunne se, at du skal folde en hånd som 76s i det spot?
@Muffies
De eneste helt rigtige hænder at kalde med er:
AA KK QQ AK.
Så er det på plads.
Vi er allerede videre:)
Kan sagtens se, at det er et stensikkert fold. I situationen fik jeg dog talt mig ind i et call.
Heldigvis havde villain JTs og floppet blev 5 lave kort.
Næste gang er det et fold.