Hey.. villain spiller 28/22/2.6. over 200 hænder Cbet % på 87, Fold to c-bet 17% (12 mulige) Han har endnu ikke CR flop. Han ser nok hero som solid 27/23/3.5. Vi har ingen dynamik. Har ikke rigtigt nogle reads på ham, kun nogle enkelte std hænder, og ikke set ham i ballade endnu.
Villain spiller
Table Kopenhagen (Real Money)
Seat 2 is the button
Seat 3: mrTruli ( $198.00 USD )
Seat 7: ...MUMMY... ( $140.80 USD )
Seat 9: tinkivink ( $691.85 USD )
Seat 1: Hero ( $200.00 USD )
Seat 2: Katzorka ( $199.00 USD )
mrTruli posts small blind [$1.00 USD].
...MUMMY... posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ Q♣ J♣ ]
tinkivink raises [$7.00 USD]
Hero calls [$7.00 USD]
Katzorka folds
mrTruli calls [$6.00 USD]
...MUMMY... calls [$5.00 USD]
** Dealing Flop ** [ Q♠, 3♠, 6♣ POT: 28
mrTruli checks
...MUMMY... checks
tinkivink checks
Hero bets [$21.00 USD]
mrTruli folds
...MUMMY... folds
tinkivink raises [$67.00 USD]
Hero?
Hvad mener folk er hans range her?
jeg er lidt blank på, hvad han CR flop med her, når det kun er mig der er bag ham, og han kan ikke forvente jeg better air her, slet ikke 4-vejs med MUMMY fisken i potten. Synes det virker som et skidt play uanset hvilken hånd han har.
NL200 Weird flop CR 4-vejs som PFR
Synd jeg ikke kan huske mine noter på tinkivink, men han er VIRKELIG en spray monkey af helt egen kaliber, som gerne tager weird linier. En af min favorit regs på ongame NL200..
Jeg ser lige på, om jeg gider komme med noget konstruktivt senere..
Hm, range
Complete air: meget unlikely
Any pair: tror jeg heller ikke på, da det er langt mere oplagt at skyde og han ofte vil lave hånden til et bluff.
Sets: muligt og kunne være et fint play, men kun hvis han regner med at du better bag meget ofte. Hvordan ser han dig? Han kunne gå hen og få value af queens + han får et skud ud af mange draws uden at lade dem se et turnkort.
Draws: Som du sikkert selv kom frem til tror jeg også hans hovedvægt er her. Måske 4s5s, 5s6s, 6s7s eller noget helt fjerde.
Hvis vi caller har vi under et pot bet tilbage, men jeg vil forvente at han skubber cirka alle turns med den tilsyneladende uigennemtænkte aggression han udviser. Vi har position! Jeg caller flop og ryger all in (call eller skub selv) på alle non-spade turns.
Jeg er dog heller ikke kæmpe modstander af et fold, da der måske er nogle WTF-hænder han spiller sådan og som vi er bagud til (KQ, AQ)
Kæft en smadret linje villian tager. Han burde bette alle value hænder på floppet, derfor går jeg i call mode.