NL200 Zoom og HH analyse i GTOWizard

#1| 27

Jeg har uploadet et par videoer til YT hvor jeg grinder lidt NL100$ og NL200$ Zoom på Stars, og efterfølgende kigger på nogle af hænderne i GTOWizard. 

Jeg spiller primært livepoker nu til dags, men åbner stadig Stars af og til for at udvikle mit spil, og gennemgå interessante hænder i GTOWizard. 

Bridgeking har sagt god for at jeg deler link her på PN. Måske nogle af jer vil finde det interessant at kigge lidt med :)

Jeg får sikkert sagt mange forkerte ting i løbet af videoen, så tag det hele med et gran salt. Jeg er rimelig rusten når det kommer til reg battles i online 6max :)  Det mest interessante imo er analysen bagefter i GTOWizard af udvalgte hænder. 

Jeg har lige uploadet en lille session jeg netop har spillet på NL200$ Zoom på Stars, og bagefter kigger på par hænder i Wizard.

 

Redigeret af Saibot d. 10-10-2024 14:30
10-10-2024 16:29 #2| 0

fedt vil se med det samme!

11-10-2024 11:31 #3| 0

Lækkert - mange tak.

11-10-2024 11:45 #4| 1

Helt nostalgisk at høre en pokervideo med din stemme igen! Kommer helt sikkert til at følge med.

11-10-2024 12:02 #5| 0

Tak! Virkelig spændende sidste del. Vil overveje at sætte mig ind i GTOWizard. Jeg kan godt se at det er god læring. 

14-10-2024 12:57 #6| 1
OP

Godt at høre I synes det interessant :) @psylenz Ja, ingen tvivl om Wizard er et super værktøj til at udvikle sit spil.
Jeg spillede endnu en lille session i går aftes, og kiggede nærmere på et par af hænderne bagefter: 


 

14-10-2024 14:32 #7| 1

Nyeste video:

06:19 K4s BB defend v BTN rfi.

Du nævner at du better småt river, fordi du ikke har ret mange bluffs på river. Jeg kunne forestille mig at det ville være gavnligt at smide den ind i GTOwizard, da du bør have en perlerække af diverse floats på floppet til den lave sizing. 

På netop det her runout med bcdr FD complete og GS complete, så tror jeg vi gerne vil bette meget større. 


09:45 Q7o defend vs SB open. 

Readless virker det til den løse side at kalde. Et mix mellem 3b/fold

Som spillet, så nævner du at du ikke synes det er så attraktiv en hånd at bluffe, i forhold til så meget andet. Hvis du kører den i en sim, så kunne jeg forestille mig at netop den her Qh6x, Kh6x, Khx7 er oplagte at inkorporere i en bluffrange. 

 


I øvrigt super fedt med poker content! Jeg har set videoerne med 1,75x speed, så jeg beklager hvis jeg har misset diverse kommentarer el. lign i relation til ovennævnte spots. :-) 

14-10-2024 19:01 #8| 0
OP

@Neslein
God pointe :) Jeg glemte i videoen at tage højde for at jeg bør calle floppet meget bredt vs. hans lave sizing. Den mest benyttede size for OOP med straights er et lille overbet, sammen med en række bd bluffs uden / med meget begrænset SD value. 

14-10-2024 19:03 #9| 0
OP

Q7o kigger jeg nærmere på, på et andet tidspunkt :) 

16-10-2024 13:43 #10| 0
Saibot skrev:

@Neslein
God pointe :) Jeg glemte i videoen at tage højde for at jeg bør calle floppet meget bredt vs. hans lave sizing. Den mest benyttede size for OOP med straights er et lille overbet, sammen med en række bd bluffs uden / med meget begrænset SD value. 




Sjov hånd.

Rent exploitativt, så checker villain formentligt ikke nok Ax på turn, i hvert fald ikke på lavere takster. Det kan tale for en større andel af non-overbets end GTO for at få value fra mellempar, tænker jeg.

Men gad vide, om du ikke bør have donks på turn.
Din preflop range indeholder flere 4x kombinationer end hans. Han har hele sin PF range i sin F CB linje til den sizing, og du er snævret ind, da du caller.
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar