Er ret ny i cash-gamet, SnGs har straffet mig på det ondeste på det sidste, og nu har jeg tænkt mig at få cash-fiskene til at sponsorere min tvivlsomme livsstil.
Men som sagt ret ny, så måske er det easy- et eller andet i disse hænder.
Ingen reads i begge
NL200
Hero: KQ♣
CO raiser til 6
knappen caller
Jeg caller fra SB
Flop QT5 alle ♦
Jeg better 10
CO caller
knappen folder
turn Q♠
Jeg better 20
CO caller
river blank
jeg better 40
CO skubber for ca 120 mere, jeg dækker ham
Hvad gør jeg her, og fucker jeg op i min betting??
Hånd 2.
Raiser til 8 UTG med KQ♣
Knappen og SB caller
Flop Q ♦ T5♣
Jeg better 20
Knappen caller
SB folder
Turn 9♥
Jeg better 45
Knappen skubber for 100 mere, jeg dækker
Hvad gør jeg?
NL200
Fisk Fisk Fisk Fisk ;-)
Snoogs, der ikke længer er den dårligste spiller på Cryto cash games..... jubiiiiii
Jeg check/caller et rimelig bet på river i den første. Som spillet er det et let fold (du kigger ned i et hus hvis du betaler).
Jeg tror nr. 2 er et call, men jeg gider ikke lige regne på det. (regn outs sammen + de odds du får, regn med at du skal slå en straight de fleste gange og trips/2 par et par gange)
Puh Randall, du er da uden for din "comfort zone" her; kan du ikke bare sætte dem på nogle hænder du slår, og calle? (Well, gjode du sgu nok også).
Anyway, Hånd 1 er et ret easy fold, ellers er han ude i totalt skæg, og så tager du hans penge ret nemt en anden gang.
Hånd 2 hælder jeg mest til et call, du har ret pæne potodds og en std. fist kan have en god del hænder. Og som Xizor pointere, så har du en god sjat outs, desuden kan jeg sagtens se en holding som QJ fra fisken, de er helt tosset med sådan nogle semibluff-skub, hvor der næsten ingen FE er :)