PokerStars Game #10309644920: Hold'em No Limit ($10/$20) -
Seat 5: VILLAIN ($4447 in chips)
Seat 6: HERO ($4523 in chips)
HERO: posts small blind $10
VILLAIN: posts big blind $20
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO A♠ K♦
HERO: raises $60 to $80
VILLAIN: calls $60
*** FLOP *** 8♦ 4♥ 5♠
VILLAIN: checks
HERO: checks
*** TURN *** 8♦ 4♥ 5♠ A♥
VILLAIN: bets $120
HERO: raises $240 to $360
VILLAIN: raises $440 to $800
HERO: calls $440
*** RIVER *** 8♦ 4♥ 5♠ A♥ 5♣
VILLAIN: bets $2000
HERO: ?
Vi har spillet længe, og villain og jeg har repoppet hinanden meget preflop, men postflop har det været temmeligt solid. Ingen af os har været out of line. Af en HU match har det været rimeligt stille og roligt.
Tanker omkring hele hånden værdsættes.
NL2000 - AK med river beslutning
Er ik HU spiller, men gir den lige et skud.
Det er ik std at c-bette når du er preraiser?
Når du siger i ikke har æret ude i de vilde, vilde ting, synes jeg et set eller 67 giver rigtig god mening her.
Med al den styrke han viser på turn, efter du også viser styrke og uden den vilde dynamik, folder jeg river. Kan ikke se hvad vi skal slå som er frisk på at 3 bette turn.
Kan godt lide den måde den er spillet på. Og lige præcis fordi den er spillet godt, synes jeg vi ved hvor vi står, med mindre han er ude i sjov.
Som sagt kan jeg kun se set eller 67 give mening. De søger et CR på flop. Får smidt en masse penge i på turn og prøver at hive value på river.
Jeg folder.
Koller
det mega lugter af floppet set. men du spiller jo faktisk hånden så ingen kan være i tvivl om at du har AK, så det kan være vi er ude i noget dobbeltphsykologisk spil, men mon ikke et call vil være -ev i længden
PF Std. Flop, vil jeg også 8/10 gange C-bet, ca. 90-100. Turn spillet fint. River fold i sidste ende.
Ja det synes jeg jo også.
Det var selvfølgelig mig der var villain i hånden - Og det var åbenbart dumt at tro den gennemsnitlige NL2000 spiller kunne folde AK i dette spot. Han callede stolt og jeg kunne mucke min missede SD.
Jeg gik direkte på monkeytilt bagefter, men var næsten nødt til at blive bekræftet i at det er ham der laver fejlen i denne hånd.
Det var jo så fandens åbenlyst han sad med AK, men nej - Han kan IKKE smide den. =(
ggwp fede donkey