Tænkte det var længe siden, at jeg havde skrevet et tudeindlæg, så her kommer der altså et:
Sidder på Pacifics NL2000, short handed. Er en smule irriteret over at have smidt et buy-in med K♣ T♣ mod K♥ Q♠ med K♠ K♦ T♠ 3♦ Q♥ på bordet, men jeg er langt fra på tilt mode.
En ukendt spiller kommer til bordet og begynder at raise alle hænder til omkring 150 eller mere preflop. På et tidspunkt får jeg 9♠ 9♥ i hånden, han raiser til 550 preflop, og jeg sætter ham all in for 2 K. Han insta-caller med Q♥ T♦ og flopper trips. Ok, det var et coin flip, så langt fra et bad beat.
Lius, der også sidder ved bordet, sætter ham så all in med AQ preflop, han caller med 67o - flop Q♥ 2♠ 6♦, turn 9♥ river 7♠
En tredje spiller satte ham all in med A♣ Q♣ mod Q♠ T♠ og QT rammer en str8 på river.
Derefter sætter klovnen sig på 100/200 FL, og jeg tænker, what the hell, jeg er ikke limitspiller, men ham her kan jeg da slå, så jeg sætter mig med ham. På et tidspunkt får jeg A♠ A♥, han raiser før mig, jeg reraiser og han raiser igen med 6♦ 2♠. Derefter check-caller han til river, hvor han fanger en gut shot straight! 4 K pot
Det samme gør han mod min A♠ K♥ med 5♦ 7♦ med K på flop - gut shot straight på river! 3 K pot.
Det lykkes mig dog til sidst at få en smule tilbage, da jeg får ham all in for 2 K mere med min A♠ Q♦ mod hans A♦ T♣, men han nåede da at koste mig 4 samlet. Det hænder, at der dukker spillere som ham op på NL2K bordene, men de holder desværre sjældent særlig længe...
Nå, skulle bare lige af med det. :-)
Kasper
NL2000 - kæmpe donkey
05-08-2006 18:47
#1|
0
08-08-2006 21:05
#2|
0
SICK !
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!